MAT SABU COVER BOSSNYA - DAP BAIK, TELUS , SUCI DI SEREMBAN!

26 Jul 20151comments

MASA Belajar sejarah Islam dulu, MHS pernah terfikir, kenapa Mustapha Kamal Artaturk sanggup menggulingkan Kerajaan Islam Turki Uthmaniah, pening dan pelik MHS waktu itu walhal Mustapha itu adalah orang Islam. Zaman terus berlalu, MHS berjumpa dengan insan hina gemuk, hodoh dan gila seks yang bernama Mat Sabu bangang! Rupa-rupanya inilah jelmaan hidup Mustapha Kamal Artaturk yang sanggup jatuhkan kerajaan Islam - MAT SABUN! !


Mat Sabu pernah menyatakan beliau lebih rela bersama LGEng yang makan babi dari bersama Orang Islam bernama Najib Razak
SEREMBAN - Teloq Mat Sabu mungkin semakin kuat digenggam DAP LaknaTullah apabila bermati - matian mempertahankan DAP LaknaTullah dan Singapura sambil mengutuk dan mengeji PAS dan Pentadbiran Ibadah Haji di Malaysia.
 
Ucapan paling memualkan pernah didengar MHS di Sikamat, Seremban - anjuran GHB Negeri Sembilan yang diketuai oleh Zulkifli Mohamed dan Taufek (Mantan Adun PAS Paroi)!
 
Mat Sabu dalam ucapannya mempertahankan Boss barunya DAP Laknatullah dengan mengatakan : "tidak ada masalah DAP hendak menguasai Negara kerana DAP adalah parti politik yang sah sama sekali tidak akan menjejaskan agama Islam , Raja Melayu malah nasib orang Melayu akan terbela sepertinya! "

 

PUJI KERAJAAN PAP SINGAPURA BANTU ORANG MELAYU

 
Mat Sabu juga mengutuk Tabung Haji di Malaysia dengan menyatakan orang Malaysia pergi haji duduk di hotel 12 orang akan dilabelkan sebagai SELESA! Tapi orang Melayu di Singapura naik haji dapat hotel 5 bintang di tepi Kaabah!
 
Betapa bodohnya Mat Sabu , Pengurusan Haji di Singapura diuruskan oleh badan Agama Umat Islam Singapura , bukannya kerajaan Kuffar Singapura yang meletakkan orang-orang Melayu di kelas bawahan di semua peringkat pentadbiran termasuk pasukan tentera dan polis mereka!
 
 
 
 
Share this article :

+ comments + 1 comments

27 July 2015 at 07:06

Blog tiegħek huwa verament kbir, I jiġi maż kuljum u kull darba nsib xi ħaġa li suits me

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team