[HATI - HATI ] ]KEMPEN MENCURI AHLI PAS GIAT DIJALANKAN DAP - G18 (JEBON)

2 Jul 20152comments



[HATI - HATI ] ]KEMPEN MENCURI AHLI PAS GIAT DIJALANKAN DAP - G18 (JEBON

Kempen memenangi hati penyokong-penyokong akar umbi PAS semakin kerap dijalankan DAP dan Kumpulan yang menggelarkan diri mereka Kumpulan Progressif PAS atau masyarakat umum menggelarkan mereka 'GENG JEBON PAS'.
 
Kekerapan mereka melaksanakan perjumpaan-perjumpaan kecil tidak boleh dipandang sepi pasukan Strategik Parti Pas kerana ianya jelas akan merosakkan ahli-ahli dan penyokong sedikit demi sedikit.
 
Dari perspektif perpaduan ummah pula, tindakan segelintir pemimpin politik Islam bersekongkol dengan DAP dalam mempengaruhi masyarakat Islam untuk berpecah boleh mengundang padah dan menggalakkan lagi perpecahan Ummah di Malaysia.
 
Meskipun ada yang beranggapan bahawa majlis-majlis ini  merupakan majlis berbuka puasa yang biasa, tetapi mengenali DAP dan kehadiran pimpinan tertentu DAP di dalam majlis - majlis berkenaan merupakan salah satu agenda DAP yang berstrategik dalam memecahkan lagi undi majoriti masyarakat Melayu- Islam.

 

BUKAN SKEPTIKAL , TETAPI REALITI -

 

 
Agenda DAP tidak boleh dipandang sepi
 
Tadika PASTI jadi Port mencuri Ahli PAS oleh DAP!
 
Tadika PASTI jadi Port mencuri Ahli PAS oleh DAP!
 
Tadika PASTI jadi Port mencuri Ahli PAS oleh DAP!

GAMBAR DARI MYMASSA
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
5 July 2015 at 21:05

Sedarlah wahai melayu jarum dap sedang menular menebus jantung gati kamu,apabila dap dah berkuasa tidak ada benda yg dapat ditolong lagi. Dap sedang berusaha menguasai dan meratah kamu......

24 July 2015 at 03:22

Wah! Ini boleh menjadi satu tertentu blog yang paling berguna Kami pernah tiba seluruh mengenai perkara ini. Pada asasnya Magnificent. Saya juga seorang pakar dalam topik ini Oleh itu, saya dapat memahami usaha anda.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team