Malapetaka Politik Malaysia: ANU WAR GEMENTAR #ManifestoBN #PRU13 #GE13

6 Apr 20133comments


Hamba Allah yang bernama Anwar Ibrahim sudah mula digementarkan Allah Taala. 
Keyakinan di dalam dirinya mula diluntur Allah Taala.
MHS sangat yakin bahawa Allah Taala akan sekali lagi menyelamatkan Malaysia daripada malapetaka politik Tanahair.. 

Alfatihah 40x!!! wahai rakyat Malaysia. 
Sebelum mengundi, Amalkan Alfatihah 40x ...Amin ya Rabbal Alamin...

KUALA LUMPUR - Tan Sri Muhyiddin Yassin mendakwa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang malam tadi memutuskan untuk kekal bertanding di Permatang Pauh mula  "gementar" susulan kenyataan Datuk Seri Najib Tun Razak kelmarin.

"Apabila Perdana Menteri berkata Anwar takut bertanding di Permatang Pauh, dia (Anwar) ingin menunjukkan dia tidak takut. Dia balik semula, tetapi saya fikir hati dia gementar, sebab dia tahu BN meletakkan calon-calon hebat.

"Jadi, dia dah berkira-kira, kalau dia duduk lama di Permatang Pauh, dia tidak boleh tahan, tetapi bila PM cabar dia, dia malu, dan balik semula ke Permatang Pauh," kata Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) ini.

Dipetik Bernama, Muhyiddin yang juga Timbalan Presiden Umno berkata, keputusan Anwar tidak sebegitu penting untuk pengundi di Permatang Pauh kerana mereka sudah kenal Anwar Ibrahim yang tidak mementingkan pembangunan dan kemajuan kawasan itu.

"Sesiapa yang tidak pernah pergi ke Permatang Pauh, boleh pergi lihat apa yang Datuk Seri Anwar sebagai wakil rakyat telah buat di sana. Saya percaya waktu ini, pengundi di Permatang Pauh boleh bijak menilai, siapa sebenarnya Anwar Ibrahim," jelas beliau.



Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
6 April 2013 at 23:57

manifesto bn akan menghancurkan bn=be end. sobabnyo mengabiskan duit rakyat tanpa berfikiran rasional. nogoghi 9 den kato akan lonyaplah bn buat selamo2nyo. generasi sekarang bukan lagi oghang bangang macam umno. tapi berilmu pengetahuan. klu ado layi oghang sokong bn maknonyo oghang tu oghang bodo laaa.

Anonymous
9 April 2013 at 00:21

termasuk panglima perang.....bodo selamonyo.

Anonymous
22 April 2013 at 16:05

Anon 23:57 den xbodo pun...pandai yo selamo ni...
ntah2 ko yang BODOH tak...xkona mano yang boto ngan mano yang salah

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team