CHEGUBARD TELAH BERKEMPEN DI SG ACHEH!! PADAN MUKA PAS! #PRU13 #GE13

13 Apr 20131comments

Calon bangang PKR telahpun berkempen untuk pengundi-pengundi mengundi dirinya dalam PRU 13 di DUN Sg Acheh. Menurut sumber dalaman, Chegubard telah mengarahkan semua pasukannya berada di Pulau Pinang dan menumpukan 100% usaha untuk DUN Sg Acheh. 

Di FB pon mamat ni dah sibuk berkempen... (nak jadi Timbalan Ketua Menteri lah konon....)



Macam mana dengan ini?




Perebutan kerusi diantara PKR dan Pas di Dun Sg Acheh, Parlimen Nibong Tebal semakin kronik. Ketua PKR Pulau Pinang umum Chegu Bard sebagai calon di Sungai Acheh pagi tadi.


Pas yang di Ketuai oleh Salleh Man telah mengumumkan secara rasmi Yusni Mat Piah Ketua Pemuda Pas Negeri Pulau Pinang sebagai calon kerusi Dun Sg Acheh.

Macam mana percaturan yang telah dibuat oleh Pakatan Penipu ni? Lepas nie MKP pasti Guan Eng sebagai Abang Besaq pastinya berdehem dengan sikap kedua-dua pemimpin PKR dan PAS nie. Benda macam nie pun tak boleh nak maufakat macam mana nak membela serta menjaga rakyat kat Sungai Acheh..
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
13 April 2013 at 19:07

chegubard dah jadi orang terbuang... hahahahah

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team