PEMIMPIN PKR BERPATAH ARANG!! TUNGGU APA LAGI??!

1 Apr 20130 comments




BEBERAPA BLOG PEMBANGKANG TERKINI BLOG PRO-PAS TURUT MELUDAH "Hakk pttuuuiihhh" DATUK CHUA JUI MENG DI SINI http://shalehudin.blogspot.com/2013/03/panas-chua-jui-meng-keluar-pkr.html?showComment=1364711133659
Pengerusi PKR Johor Datuk Chua Jui Meng diramal akan keluar PKR dan bertanding sebagai Calon Bebas PRU13. Mengikut laporan Chua Jui Meng tidak hadir mesyuarat PKR peringkat negeri Johor sejak 30 hari yang lalu.

Mengikut laporan Malaysiakini, pengerusi PKR Johor telah dipangku salah seorang kuat PKR Johor. Jika benar laporan Malaysiakinikami anggap satu bala telah menimpa PKR dan Pakatan Rakyat seluruh negeri Johor.

Amat malang jika benar berlaku dan Chua Jui Meng merajuk dan mungkin keluar PKR adalah satu pukulan yang hebat kepada Pakatan Rakyat.

Belum menang dan belum bertanding sudah ada ahli atau bakal calon yang merajuk. Bagaimana pula jika berlaku calon PKR yang menang PRU13 keluar PKR jadi calon bebas atau masuk UMNO?.

Inilah yang kami rasa cuak dan takut kepada YB PKR yang menang termasuk pihak PAS dan DAP.

Malah kami dapat maklumat juga akan ada pemimpin PKR dan bakal calun PKR akan buat pusingan "U" menjelang hari hari terakhir kempen PRU13.

Hanya tunggu dan lihat rakyat tertipu lagi dan rakyat seperti kami sedih dan muak dengan tindakan beberapa pemimpin PKR, DAP dan PAS yang merugikan semangat kesetiakawanan dalam pakatan rakyat.

Baca asal cacian, cercaan dan ludah-meludah ke atas Datuk Chua Jui Meng oleh media-media Pakatan di sini http://shalehudin.blogspot.com/2013/03/panas-chua-jui-meng-keluar-pkr.html?showComment=1364711133659

Nampaknya Laporan Awal Krew Mymassa di Johor ini http://shalehudin.blogspot.com/2013/03/panas-chua-jui-meng-keluar-pkr.html?showComment=1364711133659 menampakkan kebenarannya. 

Wartawan kami di Johor akan menemui Datuk Chua Jui Meng untuk mengesahkan kebenaran sama ada beliau sudah meninggalkan PKR tanpa notis, dan sama ada desas-desus di media pembangkang beliau akan bertanding sebagai Calon Bebas. -mymassa - 
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team