TERKINI! ANTHONY LOKE ULANGI PENDIRIAN DAP, NO 'MB' FROM PAS FOR NEGERI SEMBILAN!!!

26 Apr 20132comments

Anthony Loke menegaskan bahawa DAP tidak memutuskan PAS sebagai MB di Negeri Sembilan sekiranya Pakatan Pembangkang berjaya menakhluki Tanah Melayu ini dan menewaskan Barisan Nasional. 

Pas dilihat perlu akur kepada DAP kerana DAP telah menganggap parti mereka jaguh disebabkan sokongan masyarakat Cina yang dianggap tidak berbelah bagi kepada DAP!

DAP hanya perlu menunggu PAS dan PKR yang dianggap akan beri kelebihan kepada DAP untuk memimpin Negeri Sembilan atas dasar Pakatan Rakyat. 

MHS nak tengok kebodohan orang-orang PAS dan PKR yang dengan mudah akan bagi kerusi untuk meletakkan DAP sebagai pemimpin mereka. 

Ceramah DAP. Mereka dah bersatu untuk 'BERSIH'kan Malaysia dari semua dasar-dasar yang lindungi Melayu Islam. Orang Melayu Islam masih berpecah...fikir-fikirkanlah wahai rakyat..  ...  


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
29 April 2013 at 01:04

Siapa Anthony Loke yang hendak menentukan siapa jadi MB!!!

Anonymous
12 December 2017 at 05:22

All the tips you shared are adorable !!! Thank you.

voyance par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team