GEMPAR!! KISAH SYAITAN CURI DENGAR MAKLUMAT MALAIKAT DI LANGIT BENAR-BENAR BERLAKU!!#GE13 #PRU13

7 Apr 20131comments

Pak Nuwar umur 65 tahun hari ini menyatakan bahawa Manifesto BN kontang idea. Ni MHS nak tanya Pak Nuwar!?

Siapa yang kontang idea sebenarnya? 

Siapakah yang mencuri banyak data-data kerajaan kalau bukan barua Pak Nuwar yang berada dalam Kerajaan?! 

Siapakah yang mencuri banyak pelan-pelan pembangunan dan rangka kerja kerajaan untuk dijadikan manifesto pembangkang yang dikeluarkan dulu pembangkang untuk menyatakan kemudian konon-kononnya BN meniru manifesto pembangkang?! 

Sikap Anwar dan Pembangkang ini tidak ubaH SEPERTI SIKAP SYAITAN yang curi dengar maklumat dari malaikat di langit biru. Kemudian menipu manusia dengan mempergunakan bomoh-bomoh songsang mereka. Sebiji dan serupa . Itulah Anwar . 

Perbezaan ketara manifesto pembangkang dan manifesto Kerajaan Barisan Nasional adalah ketepatan menunaikan janji! Mana air percuma wahai kerajaan pembangkang selangor? Air percuma tidak diberikan secara menyeluruh dan hanya terpilih!  Belum diceritakan semua masalah program touchpoint yang diberikan kerajaan pembangkang secara terpilih. Natijahnya, rakyat Selangor terpaksa menyaman kerajaan negeri kerana GAGAL TUNAIKAN JANJI! 


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
7 April 2013 at 18:52

SUDAHLAH..DAH TAK TAHU NAK DEFEND MACAM MANA LAGI KAN..MMG DASAR MACAI BLOG NI

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team