PAS NEGERI SEMBILAN BANTAI KENYATAAN HINA NABI MUHAMMAD OLEH KHAIRUL FAHMI

1 Apr 20131comments

 
Laporan Polis PAS NS terhadap penghiinaan Rasullullah oleh Pen SU Pemuda PAS ?
Seremban -Yang Dipertua PAS Negeri Sembilan Mohamaed Taufek Abd Ghani menganggap kecaman demi kecaman yang diterima oleh Penolong Setiausaha Dewan Pemuda Pas Khairul Fahmi Mat Som sebagai satu pengajaran berguna buat dirinya. 

Menurut Mohamad Taufek, kenyataan yang dibuat Khairul Fahmi menerusi akaun twitternya itu adalah sesuatu yang tidak wajar dan tidak sepatutnya berlaku.

"Saya berharap kejadian ini boleh dijadikan sebagai pengajaran berguna untuk beliau agar tidak melakukan perkara yang sama pada masa akan datang. -Laporan Sinar Harian- 


Selaku umat Islam , MHS rasa kesal dengan tindakan segelintir ahli politik songsang yang sanggup mempermainkan nilai agama dan seorang Rasullullah di dalam agenda politik duniawi mereka yang sempit. Bagi PAS NS, MHS puji dengan ketegasan saudara Pesuruhjaya PAS Negeri ini dan berharap ketegasan ini diteruskan membenteras perkara-perkara songsang yang dibuat rakan seperjuangan mereka di dalam PKR dan DAP demi Islam dan Tanahair! 

Kenyataan biadap!
Share this article :

+ comments + 1 comments

3 April 2013 at 00:21

Kalau betul UMNO memang pandai buat video palsu kenapa perlu buat video Rasulullah? Banyak lagi video pemimpin lain yang boleh dibuat. Kenapa tiada video Haji Hadi? Nik Aziz? Atau mungkin Karpal Singh berdiri dari kerusi roda?

Mengapa perlu nama Baginda dikaitkan?

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team