AMUKAN STOPA TERHADAP UMNO: APA KENA MENGENA VIDEO SEKS, 13 MEI DAN PENCALONAN PR DI NS?! #PRU13 #NEGERISEMBILAN

17 Apr 20131comments


Stopa Ali yang bengang kerana mencemar duli hadir ke dalam majlis yang kononnya akan memperkenalkan Barisan Calon Pembangkang di Negeri Sembilan  tetapi tidak jadi semalam dengan muka selambanya mengubah topik utama Pengumuman Calon PKR kepada medan bantai UMNO di Hotel City Kingdom Taman AST (Hotel yang dikelilingi PUB dan Pusat Hiburan). Stopa Ali tak habes2 menghentam UMNO dengan menyatakan bahawa UMNO akan mainkan Isu 13 Mei kepada pengundi-pengundi. 


Maklumat semalam di bawah: - 

http://www.myhomesoil.blogspot.com/2013/04/terkini-ns-gempar-pr-ns-terpaksa.html  

MHS nak tanya Stopa , APA kena mengena kisah spender Stopa dengan 13 Mei dan Pencalonan PR di NS?? Takkan pasal delay calon PR sebab kecelaruan PKR NS tu pun salah UMNO??! 

Berita: 
PRU-13: Mustafa dakwa UMNO, BN guna sentimen tragedi 13 Mei

SEREMBAN 17 April - Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali terus mengecam UMNO dan Barisan Nasional (BN) tetapi bukan berkaitan video seks yang dikatakan mirip beliau, sebaliknya dalam soal tragedi 13 Mei.

Mustafa mendakwa, UMNO dan BN menggunakan sentimen 13 Mei itu untuk menggugut rakyat, kononnya akan berlaku rusuhan jika pakatan pembangkang memerintah selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Katanya, ia bersandarkan bukti apabila berlaku tragedi 13 Mei pada tahun 1969, semua negeri ditadbir kerajaan BN berhadapan rusuhan kaum, kecuali di Kelantan yang ditadbir Pas.

"Tahun 1968, Kelantan di perintah oleh Pas. Melayu ada, Cina ada, India pun ada tetapi tidak ada satu orang pun yang dicederakan. Ertinya kami (Pas) memperjuangkan Islam dan menjadi tanggungjawab kami untuk menjaga semua kaum," katanya dalam ceramah 'bidan terjun' di sebuah hotel di Taman AST, dekat sini malam tadi.
Majlis yang dihadiri Mustafa itu sepatutnya untuk mengumumkan calon-calon pakatan pembangkang Negeri Sembilan tetapi bertukar kepada ceramah selepas DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) gagal memuktamadkan calon masing-masing sehingga sekarang.

Selepas membidas UMNO dan BN, Mustafa kelihatan tenang seperti tidak ada apa-apa berlaku, malah tidak pula mempertahankan isu video yang didakwa membabitkan diri beliau dan tersebar dalam banyak blog di negara ini.
Dalam pada itu calon Pas di Jempol, Wan Aishah Wan Ariffin berkata, dia tidak akan menarik diri daripada bertanding walaupun berhadapan sokongan tidak pasti ahli Pas, selain disahkan berhadapan calon berpengalaman BN, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad.

"Saya tidak nampak sengitnya pertembungan ini. Ada masa turun dan naik. Saya tidak akan menarik diri dan akan terus bertanding. Terpulanglah kepada rakyat untuk memilih kelak," kata penyanyi era-90an itu. - UTUSAN ONLINE


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pilihan_Raya/20130417/px_02/PRU-13-Mustafa-dakwa-UMNO-BN-guna-sentimen-tragedi-13-Mei#ixzz2QhbHodxi
© Utusan Melayu (M) Bhd 
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
17 April 2013 at 01:48

W AISHAH TU DULU BYK KES MASA KAT NZ
BELAJAR PUN TAK HABIS
KANGKAKNG SANA SINI
ANAK DI ANAK MAT SALLEH PUN JADI REBUTAN
TAK PASTI AGAMANYA
REKOD PERIBADINYA TAK CANTIK MASA KAT NZ
NAK URUS PERINGKAT PARLIMAN?
ANAK ANAK DIA KAT NZ PUN TERABAI DARI SEGI AGAMA
APA BARANG KALAU BETINA MCM INI DI PILIH?
ROSAKLAH ANAK GADIS KITA.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team