TERKINI!!!PAKATAN BANGSAT START TAKTIK KOTOR!! AKU MAKIN BENCI PAKATAN BABI!

30 Apr 20133comments




LAPORAN POLIS: SALAH GUNA DAKWAT KEKAL

Presint 7/3413/13
Nama : HASMANIAH BINTI SAIDINA ABAS
Umur : 46 Tahun 0 Bulan
Keturunan : Melayu
Warganegara : Malaysia
Pekerjaan : PEM PERANGKAAN
Alamat Tinggal : 4D-06-02 JLN P9G PUTRA COURT 4 PHASA 4 PRESINT 9 PUTRAJAYA

PADA 29/4/2013 JAM LEBIH KURANG 2330 HRS SEMASA SAYA BERADA DIRUMAH DI BLOK 4D T06-U02 JLN P9G PHASA 4 PRESINT 9 TELAH DIDATANGI 4 ORANG LELAKI DAN 4 ORANG PEREMPUAN YANG TIDAK DIKENALI TANPA MEMPERKENALKAN DIRI. WALAU BAGAIMANA PUN SALAH SEORANG DARIPADA MEREKA MENGATAKAN MEREKA INGIN MENYEMAK LATARBELAKANG PENGHUNI KUARTERS. TINDAKKAN INI DILIHAT AGAK TIDAK MUNASABAH KERANA SELAMA 12 TAHUN SAYA MENGINAP DIKUARTERS INI SAYA TIDAK PERNAH DIKUNJUNGI OLEH MANA-MANA PIHAK UNTUK MENYEMAK STATUS LATARBELAKANG SEBAGAI PENGHUNI DIKUARTERS TERSEBUT. SAYA MERAGUI KEHADIRAN MEREKA DIWAKTU LEWAT MALAM DAN SAYA MEMPELAWA MEREKA MASUK KEDALAM RUMAH. SETELAH DIDALAM RUMAH TELAH BERLAKU PERBINCANGAN ANTARA SAYA DENGAN KUMPULAN ITU. DALAM PERBINCANGAN TERSEBUT KUMPULAN INI DILIHAT CUBA MEMUJUK SAYA SUPAYA MEMBENARKAN JARI SAYA DICALIT DENGAN DAKWAT DENGAN ALASAN UNTUK MEMUDAHKAN PROSES PENGUNDIAN SEMASA HARI PENGUNDIAN. SAYA PERCAYA KUMPULAN INI TERDIRI DARI GOLONGAN PROFESIONAL DARI PARTI PEMBANGKANG BERDASARKAN PADA PAKAIAN DAN DOKUMEN YANG DIBERI KEPADA SAYA. DOKUMEN TERSEBUT TELAH SAYA BUANG.
 
Nampaknya Husam Musa dan pakatan haram pembangkang betul-betul nekad hendak menawan Putrajaya. Sampai begini sekali kaedah mereka hendak menidakkan undi kepada BN. Mereka selalu kata BN akan tipu PRU untuk menang, tetapi nampaknya mereka sendiri yang buat rupanya.
 
Sebagai pengundi yang bijak, kita sepatutnya bijak menilai, pemilihan undi parti mana yang paling bermasalah sehingga hampir dikenakan tindakan BATAL oleh ROS? Pemilihan parti mana yang paling kotor dan dicemari dengan pergaduhan dan insiden baling kerusi?
 
 
 
Kita juga perlu berfikir secara rasional, daripada manakah mereka tahu kaedah-kaedah penipuan undi ini jika mereka sendiri tidak mengamalkannya? Dan apakah jaminannya mereka tidak KREATIF sebegini dalam mempertahankan kuasa mereka kelak jika ditakdirkan (nauzubillahiminzalik) mereka menang?

-MYMASSA-
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anti Pembangkang
1 May 2013 at 02:40

Biar boto.

http://www.youtube.com/watch?v=NLkrYjSq5F8

Anonymous
1 May 2013 at 19:36

Engkau tak nampak macam mana kes Teo Beng Huat dan Attanduya? Masih Sokong BN? Hanya kalangan yang tak beretika, tak bermoral saja yang sokong BN. Kau mau anak dan cucu anda hidup dalam sengsara masa depan? RM500 cukup untuk apa? Beli minyak? Beli beras? atau Beli tepung? Berapa juta BN telah belanja bagi iklan kat astro dan suratkhabar? Mana dia orang dapat duit sebegitu banyak? Sedarlah golongan penyokong BN!!! Hapuskan BN!!

Anonymous
2 May 2013 at 19:04

aku sokong BN...aku tak layak utk terima BR1M dan faedah2 lain dari kerajaan pun...aku bayar tax juga, itu sumbangan kecil aku utk negara...nak hidup senang kena usaha sendiri...
aku hanya rakyat biasa, bukan ada kepentingan politik. aku menilai dari segi sejarah..pencapaian dalam & luar negara. PR ada prti komponen yg racist & anti Islam...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team