LUKISAN MEMALUKAN AGONG, PERMAISURI AGONG DIPAMER RAKYAT MALAYSIA DI SINGAPURA!

27 Jan 20151comments


Perbuatan menghasut dan menanam rasa benci buat  Yang Dipertuan Agong (Ketua Agama Islam dan Ketua Turus Angkatan Tentera melalui lukisan di negara Jiran


MHS berasa tersinggung apabila menatap lukisan yang dilukis oleh rakyat Malaysia yang dikenali sebagai Vincent Leong dipamer di Negara Jiran, Singapura. 

MHS boleh merasakan , ramai lagi berasa tersinggung apabila seorang Agong, yang juga Ketua Turus Angkatan Tentera merangkap Ketua bagi Agama Islam dan adat Istiadat Melayu bersama gambar isteri baginda Sultan diperbuat sebegitu rupa. 

Perbuatan memalukan Baginda Sultan dan Permaisuri ini yang dibuat di Negara Jiran ini mempunyai tujuan yang tidak baik buat negara sekaligus mengancam kestabilan dan keselamatan negara. 

Mengapa Vincent Leong membuat lukisan sebegini dan dipamer ke negara lain terutamanya di Singapura? Mengapa? Vincent Leong wajib disiasat. Tidak mustahil orang-orang macam Vincent Leong ini adalah di antara rakyat yang berpaling tadah kepada musuh dan menjadi ancaman buat Malaysia. 

Sadaqallahul Azim 

MHS 

28 Januari 2015 
Share this article :

+ comments + 1 comments

3 February 2015 at 06:45

Hello;
ia adalah baik; Laman Anda! Banyak untuk melihat dan tahu ... saya memasukkannya ke dalam kegemaran saya dan saya akan pasti.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team