PROVOKASI ERIC PAULSEN, KENALI BUDAYA "ERIC PAULSEN"

11 Jan 20152comments

Provokasi Eric Paulsen yang secara konsisten mengutuk dan menghina agama Islam di dalam akaun Twitter nya termasuk yang terbaru memberi kenyataan mengaitkan Khutbah Jumaat sebagai satu tindakan mempromosi keganasan adalah satu TINDAKAN yang mengundang Keganasan terhadap dirinya dan komuniti masyarakat majmuk di Malaysia. 

Sebagai seorang Peguam yang tinggi pelajarannya (Highly Educated) , minda cerdiknya itu sepatutnya berjaya mentaakul Natijah Akhir terhadap tindakannya itu yang secara konsisten memberi komen negatif terhadap syariat Islam yang diamalkan orang Islam. 

Tidak mustahil sekiranya Eric Paulsen nanti akan menjadi "Mendiang Eric Paulsen" sekiranya terdapat kumpulan- kumpulan yang hanya menunggu masa sahaja. Namun tindakan-tindakan balas ini sentiasa dipantau oleh Pihak Berkuasa PDRM. 

Adalah menjadi tanggungjawab Eric Paulsen dan lain-lain orang untuk menjaga keharmonian negara kita yang berbilang bangsa , berbilang fahaman kaum dan sebagainya. Eric Paulsen adalah simbol kepada masyarakat yang anti Islam, anti Keharmonian dan Anti Perpaduan , justeru budaya Eric Paulsen ini wajar ditentang oleh setiap kumpulan masyarakat tidak kira masyarakat Islam mahupun bukan Islam. 

Kepada Eric Paulsen dan rakan-rakan dalam Dap, ingatlah , umat Islam di Malaysia tidak pernah mempersoal khutbah Ahad penganut Kristian malah tidak mahu mengambil tahu langsung apa intipati khutbah mereka dan ajaran mereka. Maka begitulah sepatutnya yang perlu dibuat oleh Eric Paulsen dan rakan-rakannya dalam DAP. Jika tidak percaya, Eric Paulsen boleh datang sendiri ke masjid untuk melihat keindahan Islam yang disemai oleh masyarakat Islam dan pihak Kerajaan. Budaya Membenci Ditolak sama Sekali! Allahuakbar! 


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
11 January 2015 at 21:11

Tanah berpotensi untuk dijual kepada pemaju dan pelabur bumiputra

Jangan lepaskan peluang ini

http://tanahpuchong.blogspot.com

Anonymous
12 January 2015 at 01:50

Pemuda P Pinang...

Pie Hisap Kote Khairy lah... kalau kau orang dah jadi pondan sangat

Cina Babi nie hina Islam, Hina Melayu Kau Nak suruh mintak maaf ajer..

Haram Jaddah punya Mamak Sial

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team