BUKTI KETIDAK RELAAN NASARA KEATAS ISLAM DI MALAYSIA! NO TO BN OR NO TO ISLAM?

12 Feb 20134comments

Mengulas mengenai segelintir jawapan 'NO' oleh bangsa DAP semasa PM Bertanya "Are You Ready FOR BN?" Disahut beberapa kerat bangsat DAP sebagai 'NO',  Bangsa DAP tidak perlu bangga sangat dan tidak perlu mengharap sangat bahawa negara Tumpah Darahku, Tanah Melayu tercinta ini dapat digenggam oleh Chauvisme DAP!  

Apa yang DAP perlu tahu adalah: 

1. Orang Melayu tetap mempunyai darah Melayu yang mempunyai semnagat perjuangan yang berkobar-kobar meskipun politik memisahkan mereka. Baik PAS, PKR mahupun UMNO., MHS yakin bangsa Melayu akan membentuk Kerajaan yang paling didominasi kaum terbesar ini. 

2. Orang Islam tetap berpegang dengan kalimah LA ILA HA ILLALLAH ! Walau siapa pun orang Islam berada , Allah tetap tuhannya, Muhammad tetap Rasulnya... 

3. Apa yang penting, baik orang PAS mahupun UMNO, dalam doa mereka disetiap selepas sembahyang adalah doa kesejahteraan untuk sesama Islam, sesama Mu'min dan sesama mujahideen sama ada yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. 

"TIDAK AKAN SESEKALI MELAYU ISLAM AKAN SEWENANG-WENANGNYA MEMBERIKAN WILAYAH ISLAM INI KEPADA BANGSAT KARPAL SINGH DAN LIM KIT SIANG!! ! "


iNGATLAH FIRMAN ALLAH INI WAHAI UMMAT ISLAMMMMM!!!!! KEMUDIAN BANDINGKAN DENGAN VIDEO PENGHINAAN TERHADAP PEMIMPIN ISLAM DI BAWAH! 








Video Situasi Sebenar:

Share this article :

+ comments + 4 comments

12 February 2013 at 20:30

Nampaknya bloger UMNO ni dh makin paham tentang perjuangan PAS.

tungkaran hati
12 February 2013 at 20:53

Hanya PAS rela bertuankan DAP....

Anonymous
12 February 2013 at 21:16


warisan wizurai..

PAS yng tk paham perjuangan sendiri....
kesian ..orng pas perasan hijab mereka terbuka..rupa2nya makin tebal tebal hijab mereka..aku tk kata umno tu baik tapi PAS skrang makin teruk dan buruk kelakunya..

12 February 2013 at 22:38

Virus perpaduan Ummah sedang meresap masuk ke minda dan hati-hati mu'min....

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team