GEMPAR!!!!! KAH-KAH,BLOG BUDAK PAS NEGERI SEMBILAN PON KUTUK MANIFESTO BODOH ITU!

27 Feb 20137comments

MHS ambil bulat-bulat daripada Blog Pro Pembangkang di Negeri Sembilan yang menghentam kaw-kaw Manifesto keluaran DAP! MHS tak usiK/ tak ubah ayat walau sesen pon! DAH ARR AMBIL MOTTO LEBIH KURANG MACAM MHS!!!NI GUA GERAM NIH! 

Patut lah Nik Aziz dan Hadi tak berapa Happy! Sebab bebudak dia pun tak berapa happy! yo! 






TERUS DIAMBIL Daripada Blog Pembangkang! BUDAK PAS PIS PUS! 


Semalam Pakatan Rakyat telah mengumumkan manifesto Pilihan Raya Umum Ke 13 yang memberi tumpuan keatas empat teras utama yang dilihat merangkumi kesemua segmen masyarakat 




Manifesto ini diumumkan oleh Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli; Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Dr Dzulkefly Ahmad dan Naib Pengerusi DAP, M Kulasegaran. 

WW dah baca kesemua 4 manifesto tersebut.Menarik untuk ditawarkan kepada rakyat selain matlamat utama menarik pengundi menjelang PRU 13. Tapi WW nak komen sikit sebabnya pandangan WW terdapat beberapa elemen yang kurang sesuai ataupun hangat  pada masa sekarang contohnya..


Isu pembalakan menjadi panas di Kelantan dan Kedah yang diperintah PAS.Memang manifesto ini dilihat untuk memperbaiki apa yang telahpun berlaku di dua negeri tersebut..Tapi rakyat terasa agak janggal bagaimana Pakatan Rakyat nak memperkasakan undang-undang tersebut sedangakan sekarang ni pun PR sukar umntuk tangani isu pembalakan yang dibawah bidang kuasa kerajaan negeri? Manifesto ini mengundang bola tanggung kepada blogger UMNO yang gila menulis untuk spoin balik isu ni..Betul tak?


OK yang keduanya manifesto berkaitan...



Bagus matlamat untuk memartabatkan hak bahasa ibunda..Tapi tengoklah apa yang berlaku kat Pulau Pinang? Papan tanda bahasa Melayu hendak ditukar dan telahpun ditukar dengan bahasa Cina dan Inggeris..Jadi cuba korang fikir..sesuai tak manifesto ni nak meraih undi di negeri tersebut?


MANIFESTO KALI NI BANYAK YANG LOMPONG LA.MUNGKIN PAKATAN RAKYAT AGAK TERBURU-BURU? TAPI APEPUN SERAHKAN KEPADA RAKYAT UNTUK MENILAI.NI PANDANGAN WW JE..MAAF KALAU ADA YANG TAK SETUJU




PART MHS NAK TIBAI ------

WAJAH TAK PUAS HATI NIK AJIZ DAN HADI JELAS TERPAMPANG DENGAN MANIFESTO TUAN GURU LIM GUAN ENG, TG LIM KIT SIANG DENGAN AL FADHIL USTAZ WALI ANWAR IBRAHIM! !!!!!!!!!



KECEWA! KECEWA! KECEWA! HADI Tertunduk Malu, Nik Aziz paksa rela!


 Ulasan di sini :  http://myhomesoil.blogspot.com/2013/02/hadi-sahkan-ini-terbaikk-untuk-rakyat.html


ULASAN DI SINI:  http://myhomesoil.blogspot.com/2013/02/kenali-manifesto-temberang-rakyat.html


Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
27 February 2013 at 05:15

To Admin MHS,...sila atasi masalah nak masuk blog ni. tiap kali nak masuk blog ni mesti ada keluar "Authentication Required" memang menyusahkan..sesiapa yg ada kelajuan internet yg lembab, for sure tak nak kunjung blog ni. Sayang blog ni best serta ulasan yg mantap, tapi masalah yg saya nyatakan agak menyusahkan pengunjung blog. Masalah blog ini sama macam blog "UNSPINNER".
Harap pihak Admin boleh atasi masalah ini, kerana ia benar2 menyusahkan. Harap maklum.
Terima kasih.

Anonymous
27 February 2013 at 07:43

Mane tak tertunduk malu, satu ayat pasal hudud dan negara Islam pun tak disebut dalam manifesto bukan janji fuckatan tu. Royalti minyak Kelatan pun baru hari ni Al-Juburi conteng-conteng supaya kononnya ada ayat mengembalikan hak royalti pada negeri Kelantan dalam manifesto tu. Semuanya dibuat tergesa-gesa supaya bila BN keluar manifesto mereka nanti, puak pencacai fuckatan dapat cari point yang kononnya BN tiru dari mereka. Sama kes macam pembentangan bajet PR sebelum pembentangan bajet kerajaan BN, kalau secara kebetulan sama, itu la peluang mereka nak tembak pun. Padahal manifesto fuckatan hanyalah TIN KOSONG CAP MILO..... ting.. ting.. masuk duit.. derma.. derma...

27 February 2013 at 16:32

MHS terima pandangan ini. T kASIH ats komen yang membina. Perjuangan tetap diteruskan!

27 February 2013 at 18:04

MHS telahpun memperbetulkan error "Authentication Requred" tu...tq..:-)

Anonymous
27 February 2013 at 18:17

Terima kasih bebanyak pada pihak Admin kerana mengambil tindakan proaktif mengatasi masalah yg dihadapi pengunjung blog ini. Banyak artikel dan ulasan yang menarik didalam blog ini, "terlepas pandang" akibat masalah tersebut, Dan saya yakin dengan masalah yang sudah diatasi, pengunjung blog ini dapat membaca dan membuka semula artikel terdahulu. Artikel serta ulasan dalam blog ini, sedikit sebanyak dapat menangkis auta, spin dan fitnah pihak pembangkang yang mahu memanipulasi pemikiran rakyat. Dan saya bersetuju 100% blog ini "Menjernih Persepsi Rakyat" amat bertepatan dengan tulisan artikel dan ulasan dalam blog ini. Tahniah.
Walaubagaimanana pun, saya juga menasihatkan pada pihak admin sila tingkatkan sekuriti blog ini sebelum di "hack" atau digodam oleh pihak2 yg tidak bertanggungjawab, tetapi harus diingat jangan sampai masalah "Authentication Required" itu berulang semula.
Sekali lagi saya ucapkan TAHNIAH dan JUTAAN TERIMA KASIH kerana sudi mendengar cadangan dan pandangan dari saya. Semoga perjuangan pihak admin MHS akan sentiasa dirahmati dan diberkati ALLAH S.W.T. Amin.
TERIMA KASIH. Salam Hormat.

Mata pena lebih tajam dari mata pedang.

27 February 2013 at 18:35

Terima kasih. Salam hormat dari kami. ALLAHUAKBAR!

Anonymous
27 February 2013 at 18:41

AKU TENGOK BUDAK PAS ADA YANG BAIK, UNTUK ISLAM !!! ! BAGUS LAH KORANG. YANG PENTING, RAKYAT NAK BERSATU SEBENARNYA, ESP ORANG ISLAM .HUHUHU.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team