GEMPAR! MAKLUMAT DARI BUKIT AMAN DAN MINDEF! (KATA PEMBANGKANG)

13 Feb 20134comments

Maklumat dari Bukit Aman dan Mindef katanya. Maklumat palsu di bawah dikeluarkan oleh pencacai-pencacai PR di FB yang dikatakan datang dari sebuah bukit (Bukit Aman) dan sebuah bangunan (Bangunan Mindef) semata-mata untuk membayangkan bahawa mereka akan memenangi PRU 13 dan sekiranya mereka tewas, mereka akan mendakwa PRU 13 penuh dengan tipu muslihat. 

Den bukan apO, den tgk jangkaan pada Nogori Sembilan dah tak logik, bohonglah maklumat tak logik keluar dari bukit dan bangunan yang disebut di atas! Teruskan angan-angan itu wahai Anwar dan DAP! 

Persoalan: 

1. Perlukah pembangkang guna agensi dari Bukit Aman dan Mindef untuk mempengaruhi minda rakyat?! 

2. Nampak sangat kebodohan Pembangkang yang tidak mempunyai kekuatan MAKlumat risikan perisik SKUAD AMAL (HIDUP MATI KERANA NIK AZIZ) bergantung dengan maklumat rekaan kononnya keluar dari 2 agensi KERAJAAN MALAYSIA. keh ...keh..keh...bergantung pada polis lagi kah , PR?? 




Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
13 February 2013 at 19:14

bapak penipu. Johor tak semudah memetik jari dan main kote anwar! pergh...semua kawasan umno / BN tewas dengan ganas...hehehehe ...

Anonymous
13 February 2013 at 19:29

La,statistik di atas samo ajo dongan statistik yang di tuliskan olih Semongkol AK 47 1 minggu lopeh dalam bloknya.Den rasolah pada akhir nyo statistik ini akan terbalik.Bangang bonar ko KORRIS dan SB Bkt Aman buat ground survey.Kalau kat nogori den nilah den raso DAP jo yang dapat kokalkan kerusi Parlimen sobab Cino,yang lain tu balik pado BN.Kat Johor dalam katokan tsunami pun monang satu,nikan sekarang.Tapi biarlah Che Gu Bard and geng buat cockstand.

14 February 2013 at 00:29

lingkup nampaknya BN ni..terimalah kenyataan

Anonymous
14 February 2013 at 20:35

Namo macam Jopon;
Yo ko.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team