BEST! TOKOH DISEGANI RAKYAT TEMPELAK PAS!

14 Feb 20130 comments

Tokoh disegani rakyat menempelak PAS atas tindakan mereka mendoakan kehancuran ke atas sesama umat Islam. Siapa tokoh yang dimaksudkan itu??! Sepertimana yang didedahkan di dalam blog KedahKeKL ini. Mari kita saksikan.




Ada penyokong PAS  mempertikaikan Dato' Fadzilah Kamsah ini hanya pakar motivasi. MHS nak tanya , habis ko yang mempersoalkan pandangan Fadzilah Kamsah ni Ulama' KE? Belajar tinggi mana?Asal masuk PAS jer boleh anggap ulama ' ke?!  

Dato' Fadzilah Kamsah yang dilahirkan pada tahun 1951 diberi pengiktirafan sebagai Pakar Motivasi pernah dianugerahi sebagai Tokoh Maal Hijrah Negeri Selangor atas sumbangan buah fikirannya terhadap masyarakat Islam terutamanya yang membabitkan kerukunan hidup sesama Keluarga, Komuniti , Masyarakat dan Negara. Betul lah pandangan dan buah fikiran Dato Fadzilah Kamsah bahawa Doa Kehancuran itu tidak menepati tuntutan berdoa sekaligus tidak menepati apa yang beliau percaya mengenai hidup secara rukun , aman dan damai dalam sesebuah komuniti dan kehidupan bermasyarakat! 

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team