SIAPA KATA MEREKA LEBIH DEMOKRASI??!

27 Feb 20132comments


Siapa kata mereka lebih demokrasi?! Mereka lebih teruk daripada beruk!! Kerajaan Barisan Nasional di Negeri Sembilan tidak pernah mencabut sesuka hati dan menyaman penggantung-penggantung bendera PAS di JOHOL! Tidak pernah menurunkan papan tanda DAP kek Mambau mahupun Bukit Kepayang!! 

Tapi Kerajaan DAP , bendera 1 Malaysia pon disaman dan diturunkannya dalam sekelip mata!!!

Belum jadi Kerajaan Pusat, DAP dah bongkak! Hati Kohok macam Belacan! Kato orang Nesembilan. hihihi 


Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) mengeluarkan tujuh notis kompaun – masing-masing berjumlah RM250 – ke atas BN Pulau Pinang kerana memasang bendera 1Malaysia di Georgetown tanpa kebenaran. 


Jumlah berkenaan melibatkan bayaran upah dan kos pengangkutan lori bagi membuang sejumlah besar bendera yang muncul sempena kunjungan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak semasa sambutan Tahun Baru Cina.

Ahli majlis MPPP Ong Ah Teong berkata BN diberikan notis berkenaan pada 20 Februari untuk mengutip 9,500 bendera yang dirampas pekerja majlis perbandaran kerana dipasang secara "haram dan membahayakan kenderaan di jalan raya". "BN akan disama RM10 untuk setiap bendera apabila ia dikutip.

Jika mereka tidak pungut bendera, kita akan munsahkannya dalam masa 14 hari sejak tarikh notis," katanya kepada Malaysiakini. Katanya, MPPP juga menyenarai hitam Ng Say Kheng – naib ketua pemuda Gerakan yang memohon permit bendera tersebut. Jelasnya undang-undang kecil pengiklanan MPPP memperuntukkan bahawa individu yang tidak mematuhi peraturan akan disenarai hitam. 


SUMBER: http://medantempurkedah.blogspot.com/2013/02/pbt-kerajaan-bangsat-dap-penang-saman.html 


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
27 February 2013 at 02:55

Dasar dap babi. X mustahil ISA akan digunapakai dap babi ni nanti lpas berkuasa

Anonymous
2 March 2013 at 01:22

x pe..juak2 pkr n pas suke ngan dap..lantak la dap nk wat pe kt bn,jnji ht puas..ptuihh!!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team