PAS NS! DEN DAH KATO, DAP PENIPU AKA PEMBONGAK!

9 Feb 20132comments


Mudah-mudahan Allah S.W.T membuka minda PAS NS supaya berhati-hati apabila berkawan dengan musuh ALLAH ini ...


ANTHONY LOKEK (DAP RASAH) 

CHA KEE CHIN (DAP - Selalu puji Melayu, selalu cakap MB NS dari kalangan Melayu dalam ceramah!  Tetapi tidak pernah cakap AKAN LANTIK MB dari  Melayu PAS atau PKR ! Dalam diam DAP cari orang Pemimpin Melayu untuk ditunggang DAP jdi MB DAP Melayu pertama! 
PAS NS jangan terlalu naif untuk mempercayai pemimpin lidah bercabang ini... 


Contoh Terbaikk di bawah ini! 

GEORGETOWN 8 Feb. - Pegawai Khas kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor, Ronnie Liu, Jafrei Nordin meletak jawatan hari ini kerana tidak berpuas hati dengan kepimpinan tertinggi parti serta rancangan menjatuhkan Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) oleh DAP. 
Jafrei, 41, memberi alasan sudah hilang kepercayaan terhadap Ronnie kerana sikap perkauman melampau oleh bekas majikannya itu. 
Menurutnya, sikap suka menghina pemimpin Melayu dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas oleh bekas majikannya itu ketara dan seolah-olah menjadi amalan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pandaraman itu


Share this article :

+ comments + 2 comments

9 February 2013 at 08:29

DAP sejak azali dah terkenal dengan anti Melayu dan politik perkaumannya. Mengapa masih tak sedar-sedar?

Anonymous
9 February 2013 at 20:23

madey paria kutty karela masuk IGN. sebab jantung sangat tenat. gua dapat berita dari balaci umnu. dah tak lamalah tu..kahkahkah.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team