MAT SABU BONGKAK! TIDAK MAHU POHON MAAF!

15 Feb 20133comments


Susulan Saman Fitnah Timbalan Pengerusi SPR terhadap Geli Mat Sabu! : 
Petikan Berita: - 
SHAH ALAM - Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu tidak akan memohon maaf kepada Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Wan Ahmad Wan Omar, sebaliknya menyerahkannya kepada peguam untuk tindakan selanjutnya.
Mohamad yang sebelum ini didakwa telah memfitnah Wan Ahmad menerusi kenyataan di dalam akhbar Harakah berhubung isu 'projek IC' Sabah, bertajuk “Ragu Peranan SPR, Wan Ahmad Omar mesti letak jawatan”.
Menurutnya, tiada apa yang perlu dibimbangkan dan hanya menunggu susulan peguamnya sahaja.
"Saya tidak mahu mengulas perkara tersebut. Yang pasti, tiada maaf, saya sudah serahkan semuanya kepada peguam. Tunggu sahaja nanti," katanya kepada Sinar Harian, hari ini.
Sebelum ini, Wan Ahmad menerusi peguamnya dari firma guaman Hafarizam Wan dan Aisha Mubarak telah menghantar satu notis mahkamah menuntut Mohamad, Pas, Angkatan Edaran Sdn Bhd, Ketua Pengarang akhbar Harakah dan penulis artikel tersebut membuat permohonan maaf tidak bersyarat dan menarik balik laporan berita itu dalam tempoh tujuh hari bermula 7 Februari lepas.
Tuntutan maaf tersebut adalah berikutan kenyataan Mohamad yang berunsur fitnah berikutan kenyataan di dalam akhbar Harakah baru-baru ini yang menggesa Wan Ahmad perlu meletakkan jawatan segera bagi memulihkan keyakinan rakyat terhadap SPR kerana beliau tidak boleh dipercayai lagi.
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
15 February 2013 at 06:08

agaknya mat sabu dah makan babi dengan guan eng

15 February 2013 at 07:15

Pembaca tengok betul2 bibir Mat Sapu tu.. dari tepi macam kulit kerang..

Dah nak kalah bicara sok.. dia minta maaflah tu..mintak selesai luar mahkamah.. tau dah trick dia.

Anonymous
15 February 2013 at 09:18

dia ni abang angkat lge semasa isa hingga kini

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team