GEMPAR!! UMCEDEL BERAT SEBELAH DI TELOK KEMANG?!

24 Feb 20132comments

UMCEDEL yang kononnya bersifat neutral dan menjalankan kaji selidik ke arah Demokrasi dan Menilai tahap sokongan masyarakat sempena PRU ini dilihat bersama-sama dengan Pakatan Pembangkang untuk menjalankan kajian ini selama seminggu di Telok Kemang , Negeri Sembilan D.K! Biasa lah MHS yang banyak kaki di sana sini ini mempunyai ramai kawan di sebuah Hotel di Telok Kemang hari ini. Dikhabarkan bebudak UM dengan Profesor(Prof  Datuk Dr Mohd Ridzuan?) sedang berada di Telok Kemang untuk jalankan penyelidikan bersama-sama dengan beberapa orang DAP dan PKR di sana! ADUN DAP Lukut pun turut kelihatan. 

Apa yang pelik, mengapa UMCEDEL yang kononnya bersifat tidak berat sebelah bersama-sama dengan menjalankan kajian ini dengan PKR DAN DAP? Kita akan tahulah bahawa hasil kajian UMCEDEL ini kelak akan berat Sebelah!!! UMCEDEL ketika ini sedang menjalankan kajian arah sokongan terhadap 20 Parlimen di Malaysia dan Telok Kemang merupakan salah satu Parlimen yang menjadi tumpuan mereka. MHS nak tanya, mengapa 20 parlimen sahaja? Untuk makluman , Telok Kemang adalah Parlimen yang dimenangi PKR. Adakah UMCEDEL hanya kaji Parlimen PKR sahaja untuk memastikan Parlimen Tumpuan ANWAR menang? 

Terima kasih Staff Hotel Sri Malaysia, Telok Kemang! HIHIHI. Bodoh pembangkang buat kajian dekat Hotel yang ramai bebudak yang MHS kenal! 
Share this article :

+ comments + 2 comments

24 February 2013 at 07:04

Not to worry MHS, Teluk Kemang pasti akan kembali kepada BN tidak kira samada calon dari UMNO atau MIC..

Rakyat muak dah selama 4 tahun di bawah PKR, terseksa macam 40 tahun..

24 February 2013 at 17:04

Alhamdulillah...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team