JABATAN PENERANGAN MALAYSIA: SIKAP JAHAT AKHBAR MUNAFIK!

19 Feb 20130 comments


Suara Keadilan Daily bolehlah dianggap Akhbar Munafik setelah.Banyak penipuan dilakukan untuk mempengaruhi minda dan persepsi pembacanya. 

Ada kalanya cerita dan kandungan berita yang dipaparkan adalah tidak logik dan bersifat picisan. Isu-isu yang dimainkan juga adalah isu lama yang cuba di branding kan kembali contohnya isu Altantuya. 

Kita sedia maklum pengakuan YB Kulim Zulkifly Nordin yang pernah mendedahkan beliau pernah dipaksa mereka-reka bukti untuk menunjukkan Najib terlibat dalam pembunuhan Al Tantuya ketika beliau bersama dengan anwar. 


OK lah, lets cut the chase, terbaharu kisah website - website kerajaan ketika ini yang digodam oleh pihak pro pembangkang. Kes terbaharu apabila keluar Memo perletakan PM di dalam website Jabatan Penerangan Malaysia yang digodam.  Ayat di dalamnya jelas menunjukkan mereka yang melakukan perkara terkutuk ini, hacking untuk tujuan penipuan dilakukan oleh pencacai-pencacai pembangkang . Tetapi di dalam paper munafik ini menuduh sewenang-wenangnya kepada orang Kerajaan. Inilah yang dimaksudkan provokasi, sendiri buat, sendiri tuduh orang lain, sendiri buat promosi. hampeh! 




Berita spinning/tipu di dalam Akhbar Munafik Suara Keadilan!
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team