22 EKOR LEMBU DIPANAH PETIR. MANUSIA INI JANGAN JADI LEMBU!

7 Jan 20140 comments

ALOR GAJAH 7 Jan. - Tiga orang penternak kerugian kira-kira RM45,000 apabila 22 ekor lembu mereka ditemui mati bergelimpangan di dalam kandang dipercayai akibat disambar petir di Kampung Ramuan Cina.

Sabaruddin Abd. Majid, 54, berkata, beliau menyedari kejadian itu ketika hendak melepaskan 46 ekor lembunya dari dalam kandang kira-kira pukul 7.30 pagi tadi.

"Pada mulanya saya fikir semua lembu tersebut sedang tidur di bawah pokok buluh dalam kandang. Namun saya terkejut apabila melihat 22 daripadanya terbaring dan perut mereka kembung," katanya kepada pemberita. - BERNAMA


Sementara itu di Selangor, pemimpin ISLAM diingatkan jangan jadi lembu kepada musuh-musuh Allah yang senantiasa berusaha menghancurkan Islam. Pelanduk tidak pernah lupa pada jeratnya. Pemimpin ISLAM perlu bersifat tegas dalam menangani ancaman terhadap ISLAM terutamanya kepada mereka yang bergelar KETUA NEGARA dan KETUA NEGERI! 

MB Selangor digesa lebih tegas terhadap isu KALIMAH ALLAH dan melindungi kesucian agama ISLAM di Selangor.


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team