AL QURAN DIPELIHARA SEKALI LAGI!

10 Jan 20140 comments

Cubaan pihak tertentu yang mahu mencemar kesucian Al Qurannul Qarim sekali lagi digagalkan oleh Allah SWT yang nyata sudah berjanji Al Quran tidak akan diselewengkan hingga hari kiamat seperti firmanNya: 

"Telah tamatlah kalimat Tuhanmu dengan kebenaran dan keadilan. Tiadalah yang mengubah Kalimat-Nya; dan Dia Maha mendengar lagi Maha mengetahui."

Surah 6:115



Al-Quran dicemari

Antara maksud ayat ketujuh Surah Al-Imran; ...Adapun orang yang dalam hatinya cenderung kepada kesesatan, maka mereka mengikuti sebahagian ayat-ayat mustasyabihat (kehidupan dan kebenaran dan kebenaran) untuk menimbulkan fitnah dan untuk mencari-cari takwilnya.... (dalam kurungan adalah maksud ayat yang ditambah).

Aplikasi versi digital dipercayai dihasilkan oleh kumpulan ajaran sesat disebar guna telefon pintar

Kuala Lumpur: Banyak aplikasi teks al-Quran, termasuk terjemahannya, dipercayai dihasilkan oleh kumpulan ajaran sesat seperti Qadiani dikesan disebar luas untuk kegunaan telefon pintar. 
Selain yang dihasilkan ajaran sesat, ada juga aplikasi yang dikeluarkan oleh kumpulan fahaman Islam yang tidak diamalkan di negara ini. - BH- 
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team