AZMIN ALI DILABEL POLITIKUS PALING MALANG 2014

28 Jan 20140 comments

1. Azmin Ali , Timbalan Presiden PKR disifatkan politikus PALING Malang 2014 berbanding politTIKUS-politTIKUS yang lain dalam Pakatan Pembangkang. 
2. Buktinya walaupun Azmin Ali merupakan orang nombor dua dalam Parti Keadilan Rakyat iaitu di belakang DS Anwar Ibrahim, namun beliau ditendang oleh poliTIKUS yang berada di level bawahnya iaitu poliTIKUS Menteri Besar Selangor , Tan Sri Khalid Ibrahim dalam KES PKNS. 
3. Keberadaannya di hirarki nombor dua dalam PKR juga disifat rakan dan lawan sebagai menumpang ehsan keluarga Anwar. 
4. Perkembangan terbaru berhubung PRK Kajang tidak menunjukkan ada petunjuk positif terhadap Azmin. 
5. Cita-citanya yang dikatakan untuk menjadi MB Selangor juga tampak malap daripada awal kerana beliau bukannya anak jati Selangor dan berkad pengenalan 71. 
6. Hakikat lain yang terlalu perit dan pahit yang terpaksa Azmin telan adalah populariti beliau di dalam PKR telah ditelan oleh Nurul Izzah dan Anas Alam Faizli selaku orang muda berpopular tinggi dalam PKR. 
7. Azmin bukan lagi anak emas PKR, tetapi anak tembaga yang menunggu masa untuk berkarat.
8. Namun ada yang beranggapan bahawa Azmin boleh survive tanpa politik kerana telah memiliki harta jutaan ringgit dan kereta-kereta mewah. 




Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team