KES CERAI ANAK ANWAR: JAWAPAN MUDAH NURUL IZZAH #suamikenahalau

22 Jan 20141comments

1. Berita yang mengejutkan diterima daripada The Star yang menyatakan bahawa telah disahkan Nurul Izzah Anwar Ibrahim telah memfailkan tuntutan cerai ke atas suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim di Mahkamah Rendah Syariah Jalan Duta. 
2. Tuntutan penceraian (Fasakh) dilakukan Nurul Izzah pada lewat Disember 2013 melalui petisyen. Namun tidak dapat dipastikan sekiranya ada pihak ketiga sebagai punca penceraian. 
3. Untuk rekod , Nurul Izzah dan Ahmad Shahrir Iskandar berkahwin pada 9 May 2003. 

4. Kes Penceraian Nurul Izzah Anwar ini bakal mempopularkan kembali Nurul Izzah dari kalangan skuad Amal PAS kerana beliau akan kembali "single". 

5. "Dari segi populariti Nurul Izzah, sudah pastinya populariti beliau akan meningkat kerana beliau sudah tidak mempunyai suami atau sudah jadi MISS "J" dan ia sangat baik untuk politik beliau dan parti beliau" - Ulas seorang penganalisis politik.


6. Apabila ditanya peminat PKR di laman twitter nya adakah berita itu benar, Nurul Izzah menjawab mudah dengan mengatakan "NOPE" tanpa mengulas panjang.

7. Hebat propaganda mereka sekeluarga ini. Sampai kes cerai berai pun boleh lagi bagi mileage kat politik. Apa nak jadi ...



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
30 January 2014 at 00:31

selagi tk menyusahkan rakyat, menaikkan harga barangan, menyeleweng berjuta2.. wa tkkisah. itu masalah keluarga semua org ada.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team