TERKINI! GAMBAR SEKITAR PENGKEBUMIAN ALLAHYARHAM USTAZ HARUN TAIB

24 Jan 20141comments

Al Fatihah 
Al Fatihah
Al Fatihah





1) Arwahyarham Ustaz Harun Taib merupakan kawan baik yang sependapat dengan haron din yang turut sama menentang penggunaan kalimah Allah oleh DAP

2) Arwahyarham Ustaz Harun Taib merupakan individu yang menolak campurtangan DAP dalam parti PAS

3) pada PRK Sg Limau Arwahyarham Ustaz Harun Taib telah tidak hadir mesyuarat dua hari sebelum hari mengundi kerana menolak campurtangan DAP pada kempen PAS di Sg limau.

4) Arwahyarham Ustaz Harun Taib pernah mengesa pucuk pimpinan PAS menarik diri dari Pakatan ekoran sikap keterlaluan DAP dalam mencampuri urusan PAS

5) Arwahyarham Ustaz Harun Taib merupakan rakan dan sekutu umno dalam mempertahankan Kalimah Allah dan nasib bangsa Melayu.

6) Selepas pru13 arwah pernah melahirkan kebimbangan akan ancaman Ultra DAP yang mahukan kuasa dan mengesa pucuk pimpinan parti pas mengadakan hubungan dengan umno bagi menyelamatkan islam.

7) Yang paling jelas Arwahyarham Ustaz Harun Taib mahu matabatkan perjuangan Islam dan bukannya menjadi barua DAP

8) Pemergian Arwahyarham Ustaz Harun Taib bermakna semakin kurang golongan ulama' dalam PAS maka lebih mudah DAP untuk mereka menguasai dan menjadikan PAS barua mereka.

9) Kawan rapat arwah iaitu Ustaz Haron Din dikhabarkan tidak berapa sihat dan pastinya DAP akan mengambil peluang melalui golongan bukan ulamak untuk menguasai kedudukan dalam kepimpinan PAS.

9 Faktor ini dipetik dari blog Pecah Palak Mikir

Read more: http://pecahpalakmikir.blogspot.com/2014/01/9-faktor-penutup-perjuangan-allahyarham.html#ixzz2rNLZUm1e
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
27 January 2014 at 17:18

Arwahyarham???

Allahyarham?

Which one ek?

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team