GILIRAN ULTRAMAN KETOT BUAT HAL DENGAN KERAJAAN JEPUN #halauanwar #ultramanketot

20 Jan 20140 comments


1. Giliran SAM ketot PKR dan rakan-rakan PKR yang lain pula melancarkan serangan ke atas produk-produk barangan Jepun dek ketidakpuasan hati apabila pemimpin Agong mereka dihalang oleh Kerajaan Jepun untuk masuk ke negara Matahari terbit berkenaan. 

2. Ironinya Kenderaan WXS 2824 yang ada bersama mereka semasa kempen 12Juta memboikot barangan Jepun adalah kenderaan Toyota - Jenama Jepun. Adakah itu kenderaan mereka? Maka kenderaan itu perlu dipecah-pecahkan untuk menunjukkan rasa marah kepada Kerajaan Jepun. :-) 

3. Namun perkara yang tidak logik adalah adakah kerana faktor Anwar Ibrahim dihalang  masuk ke Jepun memerlukan satu perhimpunan serta kempen Anti Barangan Jepun diadakan?


3. Nampaknya Sam Ketot dah membuka peluang kepada pengguna media sosial untuk 'membelasahnya' sama seperti pemimpin agong mereka yang dibelasah teruk di media sosial dengan lawak Ultraman Blakang Taro. Mungkin Sam Ketot boleh menggunapakai hashtag #ultramanketot. 

  
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team