VIDEO BUKTI MELAYU SEMAKIN MARAH!

18 Jan 20140 comments




JERITAN MELAYU BODOH MENYEBABKAN SEORANG LELAKI CINA DITUMBUK


1. Kehadiran sekurang-kurangnya 500-700 orang Melayu membantah kebiadapan Adun PKR ternyata tidak disenangi pembangkang dan kekecohan telah ditimbulkan oleh seorang  lelaki Cina yang mungkin penyokong mereka di situ  .

2. Beliau menjerit " Melayu Bodoh " telah membangkitkan kemarahan peserta himpunan yang hadir dan terus menyerbunya dan menumbuk mukanya .  Mujurlah pihak Polis berjaya meleraikan ketegangan dan terus menangkapnya untuk  dibawa ke balai polis .

3. Ternyata kehadiran seorang  lelaki Cina yang sudah berani  jerit Melayu Bodoh di depan ramai orang Melayu  begitu juga kebiadapan Adun PKR Machang Bubuk  pastinya memanaskan suhu politik di negeri P.Pinang. Lanjut: SUMBER

TIDAK PUAS HATI DENGAN KAPITALIS/ KARTEL CINA


4. Tekanan ekonomi dan kenaikan harga barang yang jauh mendadak dan tidak masuk akal oleh Kapitalis dan Kartel perniagaan adalah amat tidak logik jika dibandingkan dengan kenaikan petrol sebanyak RM 0.20 seliter. 

5. Kapitalis dan Kartel perniagaan dilihat cuba menangguk di air keruh dengan mengambil kesempatan secara melampau dengan meletakkan kesalahan barangan tersebut kepada pihak KERAJAAN MALAYSIA. 



Menjerit dengan jeritan " LU OLANG MELAYU BODOH!"






Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team