PROPAGANDA HARAMKAH MELAMPAU!

2 Aug 20122comments

Propaganda yang dicetuskan oleh Harakah yang mengatakan akan merampas Sabah dan 14 Kerusi BN di Sabah bakal kecundang ke tangan PR terutamanya kepada tangan PAS adalah sangat tidak munaSABAH dan ianya lebih kepada munaKelantan. 

Harakah membayangkan bahawa situasi di Sabah adalah seperti situasi di Kelantan. Di Sabah, rakyat Sabah tidak termakan dengan dakyah-dakyah dan retorik politik yang selalu dimainkan sepertimana dimainkan di KELANTAN. Tambahan pula , puak-puak penyokong PAS di KELANTAN adalah puak penyokong tegar, berbeza di SABAH, kebanyakannya adalah penyokong BARISAN NASIONAL dan atas pagar. Kalau kita kaji secara mendalam,  Apa kekuatan PAS di SABAH? 

Kalau HARAMKAH membayangkan dengan pengalihan sokongan 2 Pemimpin BN iaitu Lajim dan Bumburing sebagai penanda aras kemerosotan kepimpinan Najib Tun Razak, ianya adalah salah sama sekali. Persoalan utama mengapa lompatan 2 pemimpin BN Sabah ini diulas sebagai kemerosotan Kepimpinan BN sedangkan berpuluh-puluh pemimpin kanan PR yang melompat termasuk Dato' Hasan Ali dan orang-orang kanan Anwar tidak dikaitkan dengan kemerosotan ANWAR dan Hadi? 

Sikap buruk HARAMKAH ini nyata dibidas oleh MHS yang tampak mencetuskan propaganda yang melampau tatkala BN berada di puncak selesa untuk menang bergaya pada PRU ke 13 ini. Amin ya rabbal alamin! 
Idea Kepimpinan Kerajaan Memerintah adalah dipuji untuk tingkatkan kemakmuran negara. 
Ingatlah kata-kata ini.Dato Seri Najib selalu mengembangkan dan mencetuskan idea-idea yang bernas. Sekali lagi MHS nak tanya, apakah idea bernas PAS? Untuk melaksanakan HUDUD (agenda utama PAS dahulu) pun menuduh Kerajaan PUSAT menidakkannya. Apakah idea penyelesaiannya yang bernas wahai PAS PIS PUS? !



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
2 August 2012 at 17:50

otak anwar kecik. hanya pikir nak beli orang jer nak capai cita-cita jadi PM!

Atas Pagar bah..
2 August 2012 at 18:22

Tokoh pas di Kelantan dikenali seluruh Malaysia malah dunia , tp di Sabah, tiada tokoh PAS yang dikenali,Agak sukar juge la PAS nak ambik SABAh.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team