PERMOHONAN MAAF TERBUKA YB NEGERI SEMBILAN UNTUK PEMANDUNYA!

6 Feb 20141comments

1. Semalam, heboh satu Negeri Sembilan memperkatakan tentang seorang ADUN dikatakan tidak ada kesedaran sivik dan sebagainya kerana  kenderaannya dilihat diletakkan di kawasan parkir yang dikhaskan untuk Orang Kelainan Upaya (OKU) . Maka bertalu-talulah roket tohmahan dilontar oleh pengamal media sosial. 
2. Ada benarnya apabila kesalahan pemimpin ditegur supaya pemimpin tidak melakukan kesilapan yang sama berulang-ulang. 

3. Walaupun yang meletakkan kenderaan tersebut adalah pemandu YB berkenaan, namun teguran-teguran seumpama itu kepada YB berkenaan adalah wajar agar pemandunya berhati-hati dan tidak meletakkan kenderaan sesuka hati.

4. Pemandu pula perlulah bersikap rasional dan mematuhi peraturan jalanraya bukannya membabi buta bersikap seperti raja jalanraya walaupun anda adalah pemandu VVIP! 

Semalam, Blogger spot satu kenderaan vvip parking dekat parkir OKU
5. Namun , sikap YB ini yang kemudiannya memohon maaf secara terbuka seperti yang dilaporkan di blog Putera Pilah amat wajar dipuji. Tahniah, jangan ulangi kesilapan! 



Namun, Pemilik Kenderaan PG1, Lim Guan Eng tak pernah memohon maaf! Bongkak! 


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
10 February 2014 at 01:52

guan eng cakap ini negeri aku dengan bapak aku punya maa... kenapa nak sori...

Ini baru perintah satu negeri, kalau perintah satu negara silap2 dia ambik semua darah melayu buat jalan raya satu semenanjung, boleh dia pijak dan ludah hari2

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team