KEKURANGAN AIR DI NEGERI SEMBILAN , APA PERANAN PEMBANGKANG TERBESAR NS?

19 Feb 20141comments

1. Kekurangan Air di Negeri Sembilan memperlihatkan agensi-agensi Kerajaan di Negeri Sembilan bertungkus lumus bertugas untuk memastikan bekalan air sentiasa mencukupi selain pihak BOMBA dan penyelamat yang menerima berpuluh panggilan telefon untuk memadamkan kebakaran setiap hari. 

2. Laporan akhbar menunjukkan kawasan yang banyak terkesan dek musim kemarau adalah Rasah, Mambau dan Sendayan. Untuk rekod Rasah dan Mambau merupakan lubuk emas DAP. Majoriti mereka adalah pengundi - pengundi DAP, tetapi dimanakah ADUN DAN AHLI PARLIMENNYA YANG BANGANG ITU??! 

3. Semalam kenyataan akbar daripada Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri menyatakan  semua jentera kerajaan yang terlibat kini bersedia untuk persediaan menghadapi cuaca kering sehingga MAC 2014. Apa persediaan DAP di kawasan sendiri??!!!

DUN MAMBAU - DAP 
PARLIMEN RASAH - DAP

Nampaknya rakyat Mambau dan Rasah ditipu jer bulat-bulat ,..kah2!!! 
Share this article :

+ comments + 1 comments

19 March 2018 at 07:02

Berikut adalah idea yang baik tentang artikel masa depan sesungguhnya Kami membaca sedikit perkara dan kadang-kadang bertentangan dengan subjek!
voyance serieuse gratuite par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team