PERJUANGAN KONSEP SAMA RATA BAKAL DIPRAKTIKKAN DI KAJANG - Anwar Ibrahim

3 Feb 20141comments

1. Sesungguhya matlamat tidak menghalalkan cara. Itulah konsep sebenar dalam Islam. Jika matlamat Halal, tetapi jalan mencapai matlamat Haram, maka hukumnya tetap Haram dan begitulah sebaliknya. 

2. Kenyataan Wakil PKR yang akan bertanding di Kajang berhubung hasratnya bertanding di Kajang sebabnya yang pertama adalah untuk memperkukuh kedudukan Pakatan Rakyat di Selangor dan menjadikan Kajang dan Selangor negeri contoh kepada Hak yang sama rata amat dibimbangi. 

3. Rakyat tidak perlu bimbang sekiranya hasrat Anwar mengenai perjuangan hak sama rata itu TIDAK TERMASUK Hak yang diperjuangkan kaum Lesbian , Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT) . 

4. Rakyat juga tidak perlu bimbang jika Hak yang dinyatakan itu TIDAK TERMASUK hak untuk membenarkan orang Melayu Islam Keluar dari Agama suci ini. 

5. Tetapi jika Perjuangan HAK yang dimaksudkan termasuk hak-hak songsang yang dinyatakan berkenaaan bagaimana hukumnya? 

6. Melayu , Cina , India dan rakyat keseluruhan perlu bimbang akan kenyataan ini kerana ia akan mengganggu gugat kestabilan ekonomi, politik dan sosial sesebuah negara. 

7. Hak-hak berkenaan adalah hak minoriti kaum songsang! Akan pastinya ada penentangan terhadap penegakkan hak-hak songsang tersebut yang pastinya akan menggoncangkan keamanan negara! Fikirlah wahai Melayu, Cina dan India! Kita rakyat Malaysia, Bukan rakyat Eropah yang ketika ini mengalami penyakit kanser akhlak yang teruk! 





SEBELUM ITU, marilah kita Tandatangan petition yang dibuat untuk menolak perjuangan COMANGO ini:  LINK PETITION 




Share this article :

+ comments + 1 comments

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team