BONGKAR KERJA MAT SABU 'GILA SEKS!! lenjan di tadika PASTI

5 Nov 20121comments



Seremban 6 Nov 2012 : Pihak pembangkang di peringkat bawahan (ketua cabang , ketua ranting PKR) Negeri Sembilan terutamanya yang duduk di ceruk - ceruk menyatakan bahawa Perhimpunan mereka dihadiri oleh 30,000  orang. Ramai sungguh mereka! Sedangkan HARAKAH pun menyatakan 10,000 sahaja yang hadir. 


Namun mereka bukan benar-benar rakyat yang berada di Negeri Sembilan. MHS saja keluarkan lewat sedikit setelah mencerakinkan propaganda-propaganda yang berlaku di media siber mahupun di ceramah - ceramah mereka yang penuh dengan kutukan.

Namun jutaan terima kasih diucapkan kerana memilih Negeri Sembilan , sekurang-kurangnya peniaga-peniaga di Negeri Sembilan beroleh keuntungan kerana ramai orang luar hadir membeli makanan dan menyewa hotel-hotel murah! hehe.. Tadika PASTI pun penuh dilenjan Penyokong Pembangkang dari KEDAH , KELANTAN, JOHOR DAN PERAK! 

Nah, Ambil ni pembangkang! Korang datang dari negeri-negeri jauh hanya nak dengar ceramah LIM KIT SIANG di Seremban?


EDISI PAS SYOK SENDIRI...BIARLAH PR SYOK SENDIRI..... 

Siapakah mereka yang berada di dalam gambar di atas?tENGOK KENDERAAN YANG MEREKA NAIKI!  


















 BARU JUMPA KERETA PLAT "N"























ADA LAGI BAS-BAS


PAS NEGERI SEMBILAN MENIPU PENYOKONG SENDIRI DI NEGERI SEMBILAN!

Share this article :

+ comments + 1 comments

5 November 2012 at 20:02

Kalau lembu, kerbau, kambing, babi bolih dipakaikan baju dah tentu diorang bawak sekali yg pentingnya bolih tipu..
Pastipu bolih tipu sayu orang pasa satu masa tapi jangan ingat pastipu bolih tipu semua orang orang pada setiap masa.

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team