PUAK PRO MURTAD GANGGU KERAJAAN PAS KELANTAN!

20 Feb 20145comments

1. Puak Pro Murtad dilihat cuba mengganggu Kerajaan Pas Kelantan. 

2. Ramai pemerhati termasuk orang dalaman PAS menyatakan PAS perlu memperhalusi Tahalul Siyasi dengan puak-puak liberal yang dilihat kini bukan sahaja mengancam PAS malah mengancam kedudukan agama Islam atas nama hak asasi manusia. 

3. Terbaharu sebuah FB memaparkan kenyataan mengutuk Islam dan menghina Nabi Muhammad SAW telah diselar Mufti Kelantan. Kerajaan PAS Kelantan bila nak selar? 

4. Kerajaan PAS Kelantan digesa bertindak tegas akan perkara ini! 



SINAR HARIAN - 

KOTA BHARU - Jabatan Mufti Kelantan menyelar pihak yang menghina Islam, menerusi Facebook Murtads In Pantai Timur dan Murtads in Kelantan-MIK.

Mufti Kelantan, Datuk Mohamad Shukri Mohamad berkata, tindakan memaparkan kenyataan mengutuk Islam dan Nabi Muhammad SAW itu boleh mencetuskan persengketaan antara kaum dan penganut agama di negara ini.

Justeru, Mohamad Shukri meminta masyarakat, tanpa mengira fahaman, tidak menggunakan media untuk menghuru-harakan keharmonian.

“Kita tak tahu siapa pemilik akaun (Facebook) itu. Mungkin bukan daripada kalangan orang Islam.

“Kalau yang buat begitu orang Islam, saya minta dia segera bertaubat,” katanya kepada Sinar Harian semalam ketika mengulas penyebaran penghinaan Islam menerusi Facebook.
Share this article :

+ comments + 5 comments

20 February 2014 at 18:07

perkara yang tidak harus dipandang enteng... dari ambo :)

Anonymous
21 February 2014 at 20:18

Bakpo gak kalu hal berkaitan dengan Agama Islam ... PUOK 2 PAS TOTOK TAK BERBUNYI LANGSUNG....

19 March 2018 at 07:00

Saya melihat laman web anda dari tweet, jadi saya berinteraksi dan menyiarkan komen apabila ia menyangkut saya dan ia berbaloi.
voyance gratuite

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team