WAYTHA BAGI MAKANAN KEPADA ANWAR DI KAJANG

24 Feb 20140 comments

Anwar ketawa terbahak-bahak bila Waytha maklumkan Najib perlu buat 16 mesyuarat hanya untuk beri nama kepada unit baru yang diketuai Waytha.

Najib janji kepada Waytha RM750 juta untuk tahun 2014. Pada Anwar, ini semua makanan yang akan dia bentangkan di Kajang.
Semalam, sewaktu berucap di sebuah kuil, Anwar sudah mula berikan sedikit demi sedikit masalah dan janji dicapati Najib kepada masyarakat India.

Anwar tahu, dia tak boleh janji RM750 juta kepada Waytha. Tapi kalau ikut kemampuan kewangan semasa Selangor, RM200 juta adalah angka yang boleh Anwar tawarkan.

Anwar bisik kepada jawatankuasa kuil, ‘kalau dia jadi MB’, Selangor akan jadi model state dalam pengurusan kepentingan masyarakat India di Malaysia.

Soalnya, sanggupkah Anwar tawarkan RM200 juta kepada HINDRAF dan Waytha hanya kerana nak menang undi di Kajang? Apakah DAP dan PAS akan setuju dengan tindakan ini? --GelaggatAnwar- 


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team