RIBUAN HADIR BAGI SOKONGAN KEPADA ANWAR 13HB FEBRUARI 2014 DI MAHKAMAH ! @AngkatanMuda

12 Feb 20140 comments


Setelah menyedari bahawa tiada pengiring yang mengiringi beliau dan isteri semalam 12hb  di Mahkamah untuk menghadiri perbicaraan kes liwat II, Anwar Ibrahim 'mengarahkan' @AngkatanMuda keadilan untuk hadir mengiringi perjalanannya menuju ke kamar pertuduhan pada hari ini 13hb Februari 2014. 

Menurut sumber dalaman @AngkatanMuda , mereka telah mengerahkan sekurang-kurangnya 500 orang untuk retweet twitter De Facto Leadernya dan dijangka melalui 500 yang retweet dikalikan dengan sekurang-kurangnya 1000 followers twitter masing-masing, dijangka 50,000 bakal membanjiri sekitar mahkamah untuk menyokong kes Liwat 11 ini. 


Apa-apa pun , kita tengok berapa ribu yang hadir nyatakan sokongan kepada DS Anwar. Setakat 8.30 pagi tadi, hanya petugas-petugas mahkamah sahaja kelihatan di perkarangan mahkamah. 


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team