ANTHONY LOKE JUAL LOBAK DI LOBAK

11 Jul 20120 comments

Keseriusan DAP untuk merampas Negeri Sembilan pada PRU 13 semakin ketara apabila kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN ) Chennah di Jelebu menjadi sasaran utama mereka yang kununnya bakal dimenangi oleh calon DAP nanti. Kemenangan DAP di Chennah dikatakan membuka peluang kepada mereka untuk merampas Negeri Sembilan menerusi kubu kuat Barisan Nasional. DAP semakin gila babi apabila desas desus mengatakan mereka bakal meletakkan Ahli Parlimen Rasah dan ADUN Lobak merangkap Ketua Pemuda DAP Malaysia, Anthony Loke sebagai calon pada PRU 13. Ha.ha..giler la lu DAPig, lu olang ingat letak itu budak gemuk boleh menang ka?Aiyaa..ceramah Loke si budak gemuk  itu semalam di Simpang Durian pun tak lamai olang ooo. Macam mana mau menang di Chennah? Lu olang ingat bila jemput Lim Kit Siang datang makan-makan kat Chennah 16 Jun lepas penduduk Chennah mau undi itu Loke kah? Jangan mimpi oo.. Sebab apa? mai gua telang. Ini suma u punya penyokong yang bagitau kat gua.

1.Chennah bakal dapat itu Jambatan Utama baru di Pekan Titi menjelang Mac 2013. Jambatan lama sudah roboh.Sekarang kerajaan negeri mau ganti jambatan baru. Dulu rakyat ada point nak marah sama BN. sebab tak ganti jambatan tahun 1920 an.Sekarang suma sudah suka. Apek, Amoi, Asso suma boleh guna jambatan tu bila siap. Boleh bawak moto laju-laju lagi..



2. Pasar Awam Titi tempat orang Pekan Titi beli barang pun sudah naik taraf. Suma manyak happy oo. Dulu itu pasar manyak sempit.Olang manyak geram sama kerajaan.Tapi sekalang..ada asso dan apek  yang kompom mau undi sama BN PRU nanti

3.Belia Chennah makin suka sama itu Barisan Nasional. Diaolang cakap mali kita pakat lamai-lamai undi BN sebab undi BN kita senang.Nak main bola ka..nak buat aktiviti ka..semua BN support.Tengok.BN sudah bina itu gelanggang bola keranjang untuk kita maa..


Oit DAPig gua rasa sudah cukup la..Baik lu olang cakap sama itu Anthony Loke duduk diam diam kat Lobak sama rasah.Gua takut dia kalah maa.Bila kalah..



JUAL LOBAK GORENG KAT LOBAK..LU TALAK KESIAN?

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team