FAUZI SHAARI LANCAUKAN DAP DALAM CERAMAH di SEREMBAN...

2 Jul 20123comments

SEREMBAN 2 Julai 2012 . Kedatangan Datuk Fauzi Shaari ke Seremban sememangnya ditunggu-tunggu oleh penyokong pembangkang yang ingin mendengar sendiri butir bicara daripada seorang bekas  pegawai Kanan Polis yang telah masuk PAS.

Malangnya, fitnah terhadap kerajaan yang ditunggu-tunggu keluar daripada mulut Fauzi Shaari ini yang sememangnya banyak menyimpan 'rahsia Kerajaan' tidak juga keluar darinya.

Apa yang Fauzi Shaari ceramahkan adalah ceramah berkisar keagaamaan dan  sememangnya ceramah sangat berbeza dengan penceramah Pemimpin PAS/PKR/DAP yang lain yang kerap menabur fitnah, mengaibkan inidividu dan pelbagai tohmahan yang diadu dombakan di antara rakyat dan pemimpin.

"Negara kita ada undang-undang dan kita perlu ikut undang-undang. Jangan ada perasaan hasad dengki dan dendam dalam jiwa kita" , ujar Fauzi. Beliau juga berharap rakyat dapat menjaga keamanan bersama.

Sebelum beliau turun berceramah, pembangkang di Negeri Sembilan banyak berceramah mengenai keganasan polis dan menghasut rakyat supaya memberontak jatuhkan kerajaan dengan jalan pemberontakan.

150 hadir di dalam ceramah berkenaan, walaubagaimanapun sekumpulan pemuda bertindak keluar dari ceramah selepas Fauzi Shaari tidak langsung menyebut tentang salah laku yang kononnya berlaku di dalam PDRM dan Kerajaan yang sering diwar-warkan DAP dan PAS!


Myhomesoil

cayalah Dato' ...MyHomesoil pohon dato' teruskan lah ceramah-ceramah sebegini agar rakyat tahu kebenaran dan betapa pentingnya keamaanan sejagat ini dikekalkan.....

Myhomesoil just remember this sentence:  OLD soldier never die, they just fade away.... 
MyHomesoil harap Dato' betulkan lah PAS yang dah nampak tak berapa betul tu.....
Kalau susah sangat nak betulkan, MyHomesoil pohon Dato; keluar lah dari Pakatan tu....





Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
2 July 2012 at 23:51

cara nak betulkan PAS sonang jo...pohon rakyat kurangkan undi PAS DALAM pru 13..so pas akan insaf, taiada untung depa dengan DAP tu...

3 July 2012 at 00:46

Memang tepat Datuk Fauzi Shaari menyertai PAS. Keyakinan nya terhadap parti yang memperjuangkan islam mendorong beliau memilih PAS daripada UMNGOK

3 July 2012 at 02:25

PAStard tu je yang over perasan dan boddo sombong...!!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team