BALIK-BALIK IMF.....KEBODOHAN PR..

31 Jul 20120 comments

"TIDAKKAH MEREKA TAHU BAHAWA PINJAMAN IMF HANYA UNTUK TUJUAN PEMBANGUNAN DAN BUKAN UNTUK RASUAH POLITIK?  SEDANGKAN KRISIS 1998 KERAJAAN MENGELAK MENGGUNAKAN IMF, INIKAN PULA PEMBERIAN BONUS RAYA?"   -Azizul Aziz , Penganalisis Politik Semasa


Terdesak dan tertekan sungguh para pemimpin pembangkang tika ini apabila melihat keprihatinan berterusan Kerajaan Pusat dalam membantu meringankan beban rakyat dan di masa yang sama tidak lupa menghargai jasa golongan penjawat awam. 


Ramai pemimpin pembangkang melihat keprihatinan Kerajaan Pusat yang diterajui Barisan Nasional (BN) itu sebagai satu bala yang bakal menjahanamkan propaganda politik persepsi yang sedang mereka galak jalankan sekarang. 



Dalam satu rencana di blog suarapakatanrakyat.com pada 27 Julai lepas, blog tersebut telah memanjangkan hasad dengki pemimpin PR dengan secara terbuka menuduh Kerajaan BN telah meminjam wang dari IMF (Tabung Kewangan Antarabangsa) semata-mata untuk melunaskan bonus Aidilfitri tempohari. 



Selain itu, semua program transformasi dan agenda membantu rakyat yang diterjemahkan melalui beberapa program seperti BR1M, KR1M, KAR1SMA, bantuan persekolahan dan lain-lain juga didakwanya datang dari wang pinjaman IMF. 





Lanjut:

http://rasyidzamri.blogspot.com/2012/08/bonus-pr-tuduh-kerajaan-guna-wang-imf.html
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team