KHALID DAN KERAJAAN SELANGOR DAP HEBAT...

16 Jul 20121comments


Kerajaan DAP Selangor yang dilaporkan mengambil alih Pengurusan Syarikat Air Selangor (SYABAS) dilihat sebagai langkah singkat yang menjerat kepimpinan Kerajaan Pakatan Rakyat yang didokong oleh banyak tahi DAP di dalam barisan Exco nya. Sambil mengelak untuk mengakui bahawa Selangor berdepan dengan KRISIS AIR yang kronik, Khalid menyifatkan pengambil alihan SYABAS kepada Kerajaan Negeri walaubagaimanapun tertakhluk kepada kelulusan Kerajaan Pusat.

Sekali lagi Kerajaan Pusat dijadikan kambing hitam oleh Tim Khalid Ibrahim dan para DAP  sialnya.

Pertama, Kerajaan DAP Selangor yang diterajui Khalid Ibrahim menuduh Pengurusan Syarikat SYABAS yang gagal dalam pengurusan air dan ingin mengambil alih syarikat berkenaan.

Kedua, untuk ambil alih , Kerajaan DAP Selangor meletakkan Kerajaan Pusat sebagai Approver dalam Pengambil alihan itu dengan tujuan mengalihkan perhatian rakyat terhadap kemelut Air itu kepada Kerajaan Pusat yang bakal dikatakan tidak meluluskan pengambilalihan SYABAS. hebat Agenda DAP YAHUDI ni.....

p/s Harap2 Kerajaan Pusat tidak terikut-ikut dengan rentak Yahudi Dajjal Action Partty ni.>!
Share this article :

+ comments + 1 comments

16 July 2012 at 18:05

rakyat selangor rata-2 ingin benar PRU diadakan segera semata-2 untuk mengeluarkan negeri dari rahang DAP laknatullah ini.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team