ABBY Makin Pelik lagi Jelik...

24 Jul 20120 comments

MHS bukan nak hina penghijrahan yang dilakukan oleh Abby Abady yang sudah bertudung dan mengamalkan amalan-amalan yang sememangnya sepatutnya dilakukan oleh setiap Muslim, baguslah, Abby Abadi dah kembali ke pangkal jalan.

Tetapi MHS nak bidas Abby Abadi dengan sikap dia yang bolehlah dikatakan sebagai 'bodoh' lagi menjelekkan dengan kenyataan-kenyataan rasminya yang dikeluarkan menggunakan lidah TWITTER. Tgk lah twitternye yang terbaharu: Makin menjadi-jadi si Abby Abadi nih...kalau dulu siap pakai baju polis berlakon gerak khas. ...sekarang MHS rase, Abby Abadi ni dah taknak tengok dah uniform POLIS tu sebab itulah yang mungkin ditarbiyah PAS. Menghentam Kerajaan...

Tengoklah kenyataan nya yang terbaru!


Inilah dia pelakon yang yakin benar partinya akan menang....Taksub terramat sangat sampai segala-galanya adalah Politik. Sebab tu MHS sifatkan si Abby (tak macam baby Pon) ni makin pelik dan JELEK...

Sebab tu Norman Hakim Jelek tengok dia...syabas Norman Hakim, Keputusan yang tepat meninggalkan orang berperangai PELIK lagi Jelek macam ni. .. 





Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team