PAS HEBAT TAPI .... diBABIkan DAP

17 Jul 20120 comments

Luahan AJK PAS Cawangan dengan beberapa ahli PAS yang lain di kawasan tersebut yang sempat dirakam kepala otak myhomesoil...... 

Ajk PAS:  Kalau kita tengok, PAS ni banyak jasa kepada parti-parti lain dalam Pakatan...Himpunan Oren PAS yang jadi dalang....... pengikut PAS pun banyak yang datang masa perhimpunan Oren... 

MyHomesoil Mencelah: ye lah...bukan jer perhimpunan Oren, bang.....Perhimpunan Hijau pun kita yang support ...... ceramah Pakatan....banyak yang kita (PAS) anjurkan...... tp bila bab buat keputusan dalam PR, kita jadi suara minoriti! (saje jer masa tu aku nak depa pikir) 

Ahli PAS biasa: Merenung aku dengan penuh tajam...(agaknya dalam hati, siapa la mamat ni tetiba ada)...

Ajk PAS: Tu lah, .....jentera kita lebih banyak bergerak bersama-sama dengan jentera keadilan. Jentera DAP kalau kita tengok lokaliti, hampeh...depa buat kerja sendiri-sendiri...banyak depa buat adalah makan malam bersama masyarakat Cina kat restoran besar-besar..... 

MyHomesoil Mencelah: (..dalam Hati aku...Alhamdulillah....jentera depa (PAS) dah nampak DAP memperkudakan depa..kemudian aku pun tambah....) bang, jangan percaya sangat dengan DAP ....depa yang corakkan keputusan dalam PR...Kalau DSAI takda...habis PAS dan Keadilan....confirm DAP genggam kita..... 


SAMBIL MAKAN MI SUP .....ceramah Pakatan yang dianjurkan PAS di kawasan tersebut pun bermula...jam telah menunjukkan jam 9.45 malam............................. baru start ceramah yang pada mulanya dijadualkan pada pukul 8.45 ni......huhuhuh...kesian PAS dalam hati aku....depa bersungguh-sungguh , tp dalam membuat keputusan di dalam PR, depa paling kecil bersuara...depa bersungguh-sungguh kutuk orang sana sini burukkan pemimpin UMNO...tp DAP sedap makan-makan babi dengan penyokong depa..... 

PAS nak dapatkan kerusi lebih dalam PRU pun disanggah DAP dengan menggunakan kuasa pengimbang ANUWAR....
Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team