SEMBOYAN PERANG KAFIR HARBI MALAYSIA TERHADAP ORANG ISLAM!

25 Jul 20125comments

Selepas Perdebatan di antara Nasrudin Tantawi (Ketua Pemuda PAS) dan Fathul Bari (Ulama Muda UMNO) berhubung Orang Muda Pilih Siapa? Terserlah lah topeng sebenar Pejuang Kaffir Harbi Dajjal Action Party (DAP) Memanda Cacat Karpal Singh berhubung Hukum Hudud yang sudah dibicarakan UMNO dan PAS.

Bagi MHS, biarlah orang ISLAM iaitu PAS dan UMNO berbincang mengenai perkara ISLAM dan jelas ia adalah hukum hakam penganut ISLAM yang menjadi majoriti di MALAYSIA! Si cacat Karpal Singh tidak perlu memandai-mandai mencorak sama ada orang Islam boleh pakai hukum hudud atau tidak.

Lihatlah kenyataan terbaru Si CACAT TEMPANG KARPAL SINGH SIAL!


LANJUT : http://www.pisau.net/2012/07/warga-mas-tampar-ketua-pemuda-khawarij.html
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
25 July 2012 at 01:57

jangan salahkan org lain tapi salah kan tubuh sendiri yang merenyam nak mintak restu dari si polan yang terang-terang negatif sikapnya.

Anonymous
25 July 2012 at 02:34

Benggali tua ni tak padan dengan cacat.

Anonymous
25 July 2012 at 02:44

betul tu bang, orang lain tak salah tapi kita yang salah. berkenaan hukum Islam, kenapa pulak nak mintak restu dari orang bukan Islam lak? Siapa ni bang, oooh! taulah, sorang benggali tak der serban dan sorang lagi bukan benggali berseban yer?

Anonymous
25 July 2012 at 02:47

kalau otak dia sama cacat kan ker baik yer?.

25 July 2012 at 07:45

Inilah kesesatan nyata ahli-ahli PAS yang menyokong Pakatan Pembangkang, mereka mendabik dada kononnya alim dalam bab Al Quran dan Sunnah tetapi akhirnya melanggar ajaran AlQuran wal Sunnah bila sanggup berkerjasama dengan kafir harbi untuk menjahanamkan Islam. Berdosalah mereka yang bersubahat itu.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team