PENJAWAT AWAM BERSYUKUR ATAS REZEKI BERGANDA 2012!

25 Jul 20120 comments

MHS sempat menebual beberapa rakan-rakan MHS yang bekerja sebagai Penjawat Awam. 100% rakan-rakan MHS bersyukur teramat sangat apabila pihak KERAJAAN mengumumkan pemberian Bonus sebanyak 1/2 bulan gaji dan pemberian RM 500 kepada pesara awam pada 9 Ogos ini.

Menurut mereka, mereka menerima kenaikan gaji 2 kali tahun ini dan baru sahaja menikmati kenaikan tersebut 3-4 bulan pada tahun ini. Pertama kenaikan gaji sempena SkiM SSM yang ditambahbaik 13% tu...lagi satu kenaikan gaji tahunan yang telah disemak kembali. Syukur Alhamdulillah . Kemudian, dapat pulak bonus raya. ....  Mereka sememangnya merasai Transformasi Penjawat Awam dari segi kebajikan yang telah dilaksanakan YAB Perdana Menteri!

MHS nak ucap tahniah kepada penjawat awam yang menerima rezeki berganda-ganda tahun ini dan marilah kita bersyukur keHadrat ILAHI...... Kerana Allah SWT yang telah membuka hati YAB PM untuk meluluskan pemberian ini.



TERIMA KASIH PM!  
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team