GAMBAR: KHEMAH MAJLIS TPM DIBAKAR ANGKARA KHIANAT KEPADA BN!

19 Jul 20121comments

Tampin, Negeri Sembilan. Khemah-khemah yang ingin dibakar oleh puak yang tidak berpuas hati dengan kedatangan orang ramai menyambut kedatangan TPM pada selasa lalu sememangnya angkara khianat!
  
 Mujur ada seorang saksi yang sempat menelefon pihak bomba pada pukul 2.45 pagi setelah menyedari adanya api yang marak menjulang di tengah-tengah padang. Sekiranya tidak, sudah pasti semua khemah-khemah tersebut musnah dijilat api. 




Pembakaran menggunakan Curahan petrol yang banyak menyebabkan tanah merekah...


MHS nampak puak-puak PR ni dah nak lepas geram selepas segala usaha mereka tidak dipeduli rakyat.


Kenapa mereka marah sangat?
Ya, ini jawapannya.....


Pada Selasa lalu, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin telah datang melawat DUN REPAH, iaitu DUN yang dimenangi puak PR pada 2008 dengan majoriti kurang 400 undi. 


Kedatangan 9000 ++ rakyat pelbagai bangsa dan agama menyambut TPM menggusarkan mereka. Malam sebelum itu LIM GUAN ENG telah datang di tempat yang sama bagi menghasut masyarakat agar memboikot acara ini. Seramai  1600 orang(figure paling tepat) telah datang ke ceramah LIM Guan Eng. 9000 lawan 1600 ....mana menang???


tengok gambar ni:










Berang ke LIM GUAN ENG??? SAMPAI BAKAR KHEMAH?? ! 
Share this article :

+ comments + 1 comments

19 July 2012 at 08:23

cina memang celaka..tambah celaka bila ada orang melayu jadi talibarut cina..bakar je orang yang bakar khemah ni..hidup lamapun x guna kalau nak menyusahkan orang je.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team