ADUN BN HANTAR BANTUAN, ADUN PR BUEK APO?

12 Aug 20129comments

Dato' Yunus Rahmat merangkap Bapak Angkat Barisan Nasional kepada DUN Ampangan yang dimenangi PKR membuat kunjungan di rumah insan yang kurang bernasib baik sambil menghulurkan sumbangan sempena persiapan raya dan barangan berupo tongkat, wheelchair dan lain2 di DUN Ampangan. Sebanyak 32 rumah dilawati pada hari ini.. ADUN PKR buek apo? sila scroll sampai bawah yo... 






MANO SATU ADUN AMPANGAN DARI PKR ni ? tu...dia...

ADUN Ampangan dari PKR duduk goyang kaki jo sebab ADUN BN dah bagi bantuan kek tompat den. Adun ni pun tak tau laie nak dipilih lagi atau tidak oleh Anwar untuk wakili PKR lagi atau pun tidak.. hehehe 


Mari kita konal dangan dia..

Rashid Latiff atau glamour dipanggil Cikgu Rashid Pendek ialah wakil rakyat yang dipilih oleh pengundi di Ampangan pada PRU-12 bertanding lawan Mohd Nor dari BN. Berita paneh bila mana Rashid mahu tunjuk handal berhujah soal pembacaan talkin di Sidang Dewan Undangan Negeri, telah membawa padah dan tembelang yang cukup busuk dan sudah pasti tidak dapat lagi menyakinkan pengundi di Ampangan. Puasa-puasa ni  jangan beli nombor yeR! lanjut rahsia ADUN Ampangan dari PKR ini 
Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
12 August 2012 at 21:55

Eden kok tengok oghang UMNO ini buncit-bincit porot, memang tok sodap raso eeeeh!!

Anonymous
12 August 2012 at 21:59

mat sabu pon buncit juge. dah itu kejadian tuhan! nak tengok buncit yang ado babi panggang, tu haa tengok kat perut Karpal sing ngan lim kit siang tuh! anwar pun buncit, tp buncit melayut ke bawah...

Anonymous
12 August 2012 at 22:38

Tahniah BN dun ampgn krn berjaya menyalurkn bantuan kpd yg krg berkemampuan..Allah sahaja yg dpt membalas budi tuan2 semua..

Anonymous
12 August 2012 at 22:50

amin... ado lagi, tpi tak payah la siarkan. bekerja tetap bekerja. Hidup BN!

DEN balik PAROI ngundi
12 August 2012 at 22:54

bekerja cara senyap lagi bagus, tau-tau kawasan jadi milik BN jer..kan best! amin! orang muda sokong BN!

Anonymous
12 August 2012 at 23:27

dah kalah..kena la tunjuk prihatin..mase BN menang dulu serupa juga..org BN skg memang sgt aktif kat selangor..mintak lapkan kasut pun diaorg sanggup..mintak ape aje kat diaorg..konfirm najib dtg sampaikan bantuan..mlm glamour masuk berita beb..sape mauuu..mari mari..

Anonymous
12 August 2012 at 23:36

DAP dan PAS tidak akan dapat ambik NS.yea!

Anonymous
12 August 2012 at 23:37

Selangor juga bakal tumbang anon 23:36

Anonymous
12 August 2012 at 23:46

bai blogger, bagus posting ko ni. agaknya puak PR cuak kot. tu yang banyak komen tu bai. hahahaa

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team