NASIB RAKYAT KEDAH; Ramai Putus Jari

9 Aug 20120 comments



Orang Kedah dikatakan paling ramai mengalami masalah putus jari terutama menjelang Hari Raya>>digambarkan oleh Ustaz Kazim. Lihat klip dibawah:

MHS beranggapan bahawa lawak sinis yang dikemukakan oleh Ustaz Kazim ada benarnya apabila ramai sekali adik-adik di kampung terutama dikampung halaman sedara MHS di Kedah begitu galak bermain mercun. 

Pihak pentadbiran kerajaan PAS Kedah perlu membuka sedikit mata untuk mengetengahkan idea agar kanak-kanak tidak terlibat dengan permainan mercun di musim perayaan dan sentiasa kuat menguatkuasa terutama dari segi kemasukan mercun di Bkt Kayu Hitam.

Negeri berkebajikan perlu merangkumi kebajikan segala aspek termasuk keselamatan kanak-kanak ketika hampirnya musim perayaan.

sekian dari MHS....(Kasihan anak-anak orang Islam cacat jari akibat main mercun yang disebabkan ibu bapa, penguatkuasa dan kerajaan Negeri yang culas dalam menjalankan tanggungjawab) 
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team