ALHAMDULILLAH versus NAUZUBILLAH

14 Aug 20120 comments

ALHAMDULILLAH, Perdana Menteri Dato' Seri Najib Razak diiringi Ahli Parlimen Pas (Bachok) Nasharudin Mat Isa bertukar fikiran dan pendapat dengan Ulama Terkenal Arab Saudi ulama Sheikh Dr Abdullah Hamad Al Jalaly (kanan) dan Mufti Besar Makkah Sheikh Dr Sulaiman Al Salumi (Kiri). Najib menyertai Persidangan Tergempar OIC di Makkah yang bermula semalam (14 Ogos 2012) 

Dalam pada itu, Nasharudin Mat Isa menyifatkan PAS perlu mempertimbangkan semula gabungan PAS dalam Pakatan Rakyat bersama DAP yang secara terang-terangan bukan sahaja anti PAS atau anti Melayu, tetapi juga ANTI ISLAM!




NAUZUBILLAH Seorang Muslimah PAS telah berjaya dipesongkan oleh DAP Anti ISLAM sanggup memakai topeng DAP anti ISLAM!.(MHS cakap topeng DAP dan bukan PURDAH kerana MHS sengaja ingin menghina Muslimah PAS ini yang kononnya menutup aurat , memakai purdah, memperjuangkan dakwah yang dibawa Nabi Muhammad SAW tetapi menyokong musuh RASULLULLAH DAN musuh ISLAM)





NAUZUBILLAH Seorang Muslim PAS iaitu MAT SABU sanggup mengeluarkan kata-kata " SAYA SANGGUP MAKAN BABI DENGAN LIM GUAN ENG daripada Makan Ayam dengan NAJIB!" MHS sekali lagi nak hina Mat Sabu , "KAU YANG BABI, BADAN MACAM BABI! " sebab itu kau sanggup makan babi dengan LGE. Ko tengok lah Najib duduk dengan siapa? Dengan Ulama' Makkah pun ko hina dia dengan ayat ko tu dan menyanjung KETUA MUSUH ANTI ISLAM iaitu LIM GUAN ENG!
Babi punya Mat Sabu!!!!

AMEKAWWW! MHS lepas geram! 

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team