KENALI HADIS PALSU ABAD 21 OLEH ULAMA' SU'

13 Aug 20120 comments


MHS tertarik dengan himpunan Hadis-hadis palsu yang dikeluarkan MyMassa oleh Ulama' yang menggelarkan diri mereka Ulama' Su' atau dengan erti kata lain, Ulama' Sesat.

Berikut adalah rungkaian Hadis-hadis Palsu Terpilih keluaran Abad 21.


1. "Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA, dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP  ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima." - 24 Januari 1999.
  
2. "Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara, UMNO juga ada ciri kafir" - Ceramah di Padang Tembak, Pengkalan Chepa, - 3 Julai 1999.

3. "Jika melawan UMNO  tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." -Kuliah di Masjid Kg Pulau Melaka.

4. "Allah sendiri gunakan perkataan memaki, mencemuh atau mencarut, jadi manusia sendiri berpeluang menggunakan maki hamun, tapi terserahlah kepada manusia di mana tempatnya."  - 28 April 1999.

5. "Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - 4 Ogos 2001. (detik PAS mahu bersekongkol dengan DAP)

6. "Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963. (Lepas tu boleh pulak nak bersekongkol dengan DAP nak  tumbangkan Kerajaan Melayu yang sememangnya Islam sekarang?)  

Patutlah Dato' Dr Hasan Ali pun mengakui bekas partinya itu iaitu PAS telah jauh tersasar dari perjuangan menegakkan Agama Islam Sebenar!  

Lagi Hadis Palsu di sini ...  MyMass



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team