RAFIZI UMUM PUSAT YANG AKAN MEMBELA DIRINYA!

1 Aug 20120 comments

SHAH ALAM - Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli yang didakwa di mahkamah  berhubung pertuduhan mendedahkan penyata akaun projek National Feedlot Corporation (NFCorp) berkata, pihaknya akan menubuhkan pusat lindungan National Oversight & Whistle Blowers Center (Now) untuk rakyat yang bersuara demi keadilan.

"Kita memang membuat persiapan seperti pejabat, koordinator dan pendaftaran pusat, cuma kita nak pastikan semua selesai sepenuhnya, baru kita umum. Tapi dah kena tangkap tad, esok saya akan umumkan.


"Pusat ini bertujuan memberi perlindungan dan dana kepada 'whistle blower' agar mereka berani bersuara dan tahu bahawa mereka dilindungi," katanya ketika dihubungi Sinar Harian.
"semua untuk AKU" , tegasnya

* MHS membidas Rafizi Ramli dan PKR yang menubuhkan satu pusat untuk melindungi diri beliau yang menganggap beliau salah seorang penerima bantuan daripada Pusat itu.. 
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team